“Vår Bergen tur”
Anmeldelse av Erik's Grill & Sportsbar

Erik's Grill & Sportsbar
Vurdert som nr. 11 av 14 Restauranter i Gol
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet i Hallingdal og på veien dit, så stoppet vi her for å spise middag. Sønnen min hadde pannekaker, jeg hadde Oksefilet, mens kona hadde Baconburger. Oksefileten synes jeg var overpriset og at det var lite attåt, men god lell. De andre syntes at maten var godt
Morsom servitør hadde vi også.

Takk, AST81

Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Skulle ha et lite måltid på reise over til Vestlandet. Valget falt på italiensk pizza (de var tomme for mye annet, blant annet hamburger...). Bestilte pizza med parmaskinke og ruccolasalat. Fikk en steinhard pizza, toppet med ISSALAT, som hadde vært med inne i ovnen. Dette var triste greier, angret for vi ikke joinet de andre i reisefølget, som spiste kebab fra gatekjøkkenet rett over gata. De var meget fornøyde!!

Dato for besøk: august 2019
Takk, 921benteh
Anmeldt 20. juli 2019

Vi fikk ikkje plasser med det første, ble plasert med baren ventet i 1 halv time ingen kom, folk som kom etter oss fikk plasser. Til slutt måtte me spørre igjen om me kunne få plasser pizzaen var liten, for liten når man tenker på pris 200+ for ein medium pizza. Og ikkje nokk med det pizzaen hadde fult med mel på bunnen. Ikkje verdt pengene i det heletatt.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Anmeldelser30000
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Vanvittig lang ventetid og bare en helt ok middag. Vi ventet i 45 minutter på maten. 2åringen sovnet nesten ved bordet.

Servitørene kom ikke å spurte om maten var god engang.

Problemet var 1 kokk på 5 servitører. Det regnestykket får ikke jeg til å gå opp....

Dårlig totalvurdering. Burgeren hadde en hel løk på seg og friesene var for mye stekt

Dato for besøk: juli 2019
Takk, h_konk396
Anmeldt 7. august 2018

Var ute etter et kjapt måltid etter lang kjøring og Bjørnepark. Ble anbefalt stedet av hotellet. Bestilte indrefilet og hamburger, som kom kjapt. Smakte bra for liten og stor, men var litt mye fluer i rommet. Priser helt OK.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Osloulven

Reisende som så på Erik's Grill & Sportsbar, så også på

Har du vært i Erik's Grill & Sportsbar? Del dine erfaringer!