“Pizza ”
Anmeldelse av Casa Nostra

Casa Nostra
Vurdert som nr. 2 av 14 Restauranter i Gol
Beskrivelse: Casa Nostra betyr vårt hjem. Navnet på denne restauranten går langt tilbake i tid. Det var «onkel Gustaf» som studerte latin i Oslo som først foreslo Casa Nostra på huset vårt. Han var reiseglad, og spesielt glad i Italia. Huset var alltid åpen for venner og bekjente. Vår filosofi for restauranten er at alle skal føle seg varm og trygg. Vi ønsker at dere senker skuldrene, skravler og deler historier med nære og kjære over en ekte steinovnsbakt pizza! Vårt hjem er ditt hjem! Våre pizzaer er laget med ekte italienske produkter, men med en norsk vri. Hjertelig velkommen!
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Var her å spiste pizza to kvelder på rad. Ekte italiensk kvalitet. Italiensk pizza og italiensk øl, smakte utmerket!

1  Takk, TerjeP1983

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Spiste ein vegetarpizza som var veldig god. Den kom kjapt på bordet og eg fekk den akkurat som eg ville: Utan kapers
Kan anbefalast!
Lurt å satse på pizza og halde seg til det

Takk, Synnaoh
Anmeldt 3. juli 2020

Best pizza ever made. Kjempe god service og pizzaen er fantastisk. Anbefales på det aller sterkeste!

Takk, 874ivarm
Anmeldt 3. juli 2020

Dette er for dårlig! Bestilte pizza med parmaskinke,et glass rødvin pluss vann og kaffe. Vannet var lunkent,vinen var iskald,pizzaen kom med pepperoni og grønn chili,ikke parmaskinke, slik at rødvin ble helt feil. Jeg ba om sukker til kaffen. Det hadde de ikke. Styr unna !!!

Takk, Snasajan
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Super god pizza, gode råvarer. Hyggelig og serviceinnstilt personale, gir en flott opplevelse.
Her skal vi flere ganger. Anbefales.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, catofs

Reisende som så på Casa Nostra, så også på

Har du vært i Casa Nostra? Del dine erfaringer!