“Fantastisk”
Anmeldelse av Casa Nostra

Casa Nostra
Vurdert som nr. 1 av 14 Restauranter i Gol
Beskrivelse: Casa Nostra betyr vårt hjem. Navnet på denne restauranten går langt tilbake i tid. Det var «onkel Gustaf» som studerte latin i Oslo som først foreslo Casa Nostra på huset vårt. Han var reiseglad, og spesielt glad i Italia. Huset var alltid åpen for venner og bekjente. Vår filosofi for restauranten er at alle skal føle seg varm og trygg. Vi ønsker at dere senker skuldrene, skravler og deler historier med nære og kjære over en ekte steinovnsbakt pizza! Vårt hjem er ditt hjem! Våre pizzaer er laget med ekte italienske produkter, men med en norsk vri. Hjertelig velkommen!
Anmeldt 16. juli 2020

Nydelig pizza, lite ventetid. Hyggelige personal. Veldig fornøgd med våre to besøk der. Kan virkelig annbefalast.

2  Takk, Ungturist1

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Pizzaen var meget god, men vi ventet over 1time på pizza, det ødela totalopplevelsen. Så kommer ikke tilbake

Takk, 933h_vardh
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Var her å spiste pizza to kvelder på rad. Ekte italiensk kvalitet. Italiensk pizza og italiensk øl, smakte utmerket!

1  Takk, TerjeP1983
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Spiste ein vegetarpizza som var veldig god. Den kom kjapt på bordet og eg fekk den akkurat som eg ville: Utan kapers
Kan anbefalast!
Lurt å satse på pizza og halde seg til det

Takk, Synnaoh
Anmeldt 3. juli 2020

Best pizza ever made. Kjempe god service og pizzaen er fantastisk. Anbefales på det aller sterkeste!

Takk, 874ivarm

Reisende som så på Casa Nostra, så også på

Har du vært i Casa Nostra? Del dine erfaringer!