“Verdens beste pizza”
Anmeldelse av Casa Nostra

Casa Nostra
Vurdert som nr. 1 av 17 Restauranter i Gol
Beskrivelse: Casa Nostra betyr vårt hjem. Navnet på denne restauranten går langt tilbake i tid. Det var «onkel Gustaf» som studerte latin i Oslo som først foreslo Casa Nostra på huset vårt. Han var reiseglad, og spesielt glad i Italia. Huset var alltid åpen for venner og bekjente. Vår filosofi for restauranten er at alle skal føle seg varm og trygg. Vi ønsker at dere senker skuldrene, skravler og deler historier med nære og kjære over en ekte steinovnsbakt pizza! Vårt hjem er ditt hjem! Våre pizzaer er laget med ekte italienske produkter, men med en norsk vri. Hjertelig velkommen!
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Verdens beste pizza! Hyggelig restaurant og flott personalet som leverer god service. Eneste minuset var at aperol spritzen smakte ikke som den skal gjøre og var ikke god. Ser man bort i fra aperol spritzen vil jeg anbefale denne restauranten på mitt varmeste!

Takk, Excursion13574527995

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Super god pizza
Anbefales!

Hyggelig personale, rask servering, fin atmosfære.

Vi var her to ganger, og kommer gjerne tilbake!

Takk, Jarle B
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk god pizza, glimrende service av svært hyggelige servitører. Veldig fin atmosfære - koselig ved bordet. Prisen står i forhold til hva man får - helt ok. Anbefaler absolutt å spise her

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Helene M
Anmeldt 24. juni 2021

To sultne personer kom til Casa Nostra for å spise pizza. Vi ble ønsket velkommen og fikk plass å sitte. Menyen kom og vi valgte Jarama og Countach. Det var så mye mat at vi ikke klarte å spise opp. Pizzaen var slik en pizza skal være, men så kom også den smilende pizzamesteren fra Italia!. Dette er en plass jeg gjerne kommer tilbake til. God mat, god service og god atmosfære. Må også legge til at kaffekoppen etterpå var helt fantastisk.

1  Takk, Eivlid
Anmeldt 18. juni 2021

Vi har tidligare kjørt gjennom Gol ved fleire høve og det har alltid vore vanskeleg å finne ein god etestad - fram til vi prøvde relativt nyetablert Casa Nostra like ved Pers Hotell. Vi blei møtt av høfleg og effektiv betjening, fekk bestilt mat og drikke utan venting, og pizzaene blei servert raskt. Pizzaene var svært gode og kan måle seg med dei beste pizzarestaurantane vi har vitja i Norge (Bergen, Oslo) og i andre europeiske storbyar, inkludert italienske byar. På menyen var det fleire raude og kvite pizzaer, inkludert klassiske italienske forettar og dessertar. Det var også mogleg å få Peroni på tapp. Det var ikkje overraskande då vi fant ut at fleire av personalet er italienske.

Vi var svært fornøyde med maten og servicen, og kjem gjerne att. Dette er sansynligvis den beste pizzarestauranten i regionen.

1  Takk, 618espenm

Reisende som så på Casa Nostra, så også på

Har du vært i Casa Nostra? Del dine erfaringer!