“Gol pizza”
Anmeldelse av Casa Nostra

Casa Nostra
Vurdert som nr. 1 av 17 Restauranter i Gol
Beskrivelse: Casa Nostra betyr vårt hjem. Navnet på denne restauranten går langt tilbake i tid. Det var «onkel Gustaf» som studerte latin i Oslo som først foreslo Casa Nostra på huset vårt. Han var reiseglad, og spesielt glad i Italia. Huset var alltid åpen for venner og bekjente. Vår filosofi for restauranten er at alle skal føle seg varm og trygg. Vi ønsker at dere senker skuldrene, skravler og deler historier med nære og kjære over en ekte steinovnsbakt pizza! Vårt hjem er ditt hjem! Våre pizzaer er laget med ekte italienske produkter, men med en norsk vri. Hjertelig velkommen!
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Maten var helt ok, men kelneren mistet pestoen på gulvet ved bordet. Kom tilbake med majones?? ,og tørket ikke opp pestoen som lå og fløt. Kelneren var helt fraværende og vi måtte gå inn for å få betalt tilslutt. Lite kunder var det også da vi var der, så servicen burde vært mye bedre.

Takk, tomr33441

Anmeldt 1. august 2021

Var først der kl 1930, men da var det fullt. Greit nok, vi kunne bestilt bord. Fikk beskjed om at vi kunne komme tilbake etter kl 21.
Kom tilbake kl 2115 for å ta med en pizza, men da fikk vi beskjed om at de hadde skrudd av ovnen.. De stenger kl 22.
Ble ingen pizza. (-maten er god, det vet vi, men servicen er ikke så bra.)

Takk, Elin J
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Stoppet for en kjapp middag på vei hjem fra hytta. Fikk ikke bord, selv om mange sto tomme. Skyldtes at det var mange reservasjoner via hotellet på andre siden av gaten. Her trengs det sannsynligvis en oppjustering. Bestilte derfor 2 pizza for take away. Min datter fikk chorizo istedenfor annonserte pepperoni på sin og min pizza med kylling var dessverre dynket med pesto. Bunn og saus var god, så synd at de ikke har toppingen på stell.

Takk, Fredro73
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

En av de beste pizzaene jeg har spist , jeg tok hvit pizza m litt trøffelkrem steinsopp,skinke og Ruccola - måtte bare spise opp ❤️ anbefales

Takk, lineh951
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fikk ikke plass for å spise selv om det var ledige bord ute. De kunne visstnok ikke brukes men til tross for dette satt det flere der og drakk øl. Veldig lite behjelpelig personale og gir derfor en dårlig karakter på servicen.

Takk, mariacamillan

Reisende som så på Casa Nostra, så også på

Har du vært i Casa Nostra? Del dine erfaringer!