“Sjekk posen før du reiser derfra.”
Anmeldelse av Burger King Gol

Burger King Gol
Vurdert som nr. 13 av 17 Restauranter i Gol
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Et lite tips: Det lønner seg alltid å sjekke posen før du reiser derfra. Det mangler ofte noe, men det du får smaker heldigvis godt.

1  Takk, Jet44084507722

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Bestilte en salat som var meget skuffende, og overpriset!!!!d hele var en neve med noe salat og mesteparten var slapp og begynt å råtne, d var hele 2 agurk skiver og 1 cherrytomat som var delt på midten og det hele toppet seg med håret som lå inni og dressingen som skal følge med var tom så jeg måtte kjøpe en utenom til 7 kr! Chilli chees en var for mye stekt som vanlig og ble derfor ikke flytende ost inni men tørr… vi var to stk men fikk bare en gaffel med… mannen hadde pommesfrites med jalapeño og ost men fikk hele 3 biter jalapeño og nesten ikke ost den ene stjernen er kun for den hyggelige gutten i kassen!

Takk, Lenelove
Anmeldt 23. juli 2021

Denne gjengen skuffer alltid. Selv en liten is tar har flaut lang tid å få. Ventet i dag 40 min, bor i nærheten og dette er dessverre ikke første gang. Vært her 6-7 ganger siste året, alltid minst en halv time ventetid. Lokal ledelse virker ikke å ha kontroll. Skuffende.

1  Takk, 591eirikl
Anmeldt 18. juli 2021

Vi besøkte restaurant mandag og ventet over en time,, forsøkte igjen i dag med drive tru... . Håper ledelsen tar tak og gjør noe med situasjonen. Trist at dette rammer ansatte og ikke minst gjester..

1  Takk, 780fr_ydisv
Anmeldt 2. juli 2021

Ryddig og moderne BK som kun er 1-2 år gammel. Ingenting å si på maten. Du får det du forventer fra BK.

1  Takk, jmv1983aaa

Reisende som så på Burger King Gol, så også på

Har du vært i Burger King Gol? Del dine erfaringer!