“THAIMAT- verd et besøk.🤩👍”

Seetha's Autentisk Thai Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 17 Restauranter i Gol
Beskrivelse: Hjemmelaget autentisk og velsmakende Thailandsk mat med ferske ingredienser. Hos Oss blir maten laget fra bunnen av med Thailandske og Norske råvarer slik at du skal få en ordentlig autentisk opplevelse av ekte Thailandsk smak.
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Var på gjennomreise og havnet tilfeldig på restauranten mens vi ladet bil. Veldig god mat og svært hyggelig betjening. Anbefales på det varmeste. Vi kommer tilbake

Takk, rigm0rn

Anmeldt 13. august 2021

Kjempe god mat å super service, anbefales!
Vi prøvde både buffe å ala carte. Fin buffe med masse gode smaker

Takk, mkjenes
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening og innholdsrik buffet med mange gode retter og is/kaker til dessert. Rimeligere pris for barn. Ville gitt 5/5 hvis det hadde vært bedre utvalg av sushi, men de hadde bare laks og diverse makiruller ved vårt besøk. Anbefaler likevel stedet varmt!

Takk, stianjohnsen
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig personale. Rask servering. Meget velsmakende mat! Morens egne oppskrifter. Hit kommer vi gjerne igjen.

Takk, IngridS2628
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Kjempedeilig mat og masse godt å velge i på buffeten gjorde at vi koste oss :) I tillegg var personalet veldig hyggelig og var med på å skape en god stemning hvor vi følte oss velkomne - her kommer vi tilbake :)

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Sturle Strauss L

Reisende som så på Seetha's Autentisk Thai Restaurant, så også på

Har du vært i Seetha's Autentisk Thai Restaurant? Del dine erfaringer!