“fint koselig hotell.”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Storefjell Resort Hotel
Nr. 1 av 7 hoteller i Gol
Anmeldt 17 februar 2017

ypperlig service fra alle som jobbet på hotellet. veldig stor fin buffet med masse god mat.
Flott dansemusikk ut i de sene timer. Fint rom med veldig fin utsikt mot fjellet .Rent og pent rom, deilig seng og godt og varmt på rommet.

Romtips: Betal litt eksta for bedre rom med bedre beliggenhet og utsikt.
Se flere romtips
Opphold: februar 2017, reiste som et par
Takk, 566lailar
ANibstad, Hotellvert på Storefjell Resort Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 mars 2017

Hei,

Tusen takk for besöket og din tilbakemelding! Hyggelig å höre at dere har hatt et fint opphold hos oss på Storefjell. Godt å höre at service, mat og rom var på stell. Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 17 februar 2017

Må bare oppleves! Har du ikke vært på Storefjell før, så bør du legge turen hit neste gang. Finnes ikke maken til matopplevelse, hyggelige arenaer på kvelden med bar, pianobar, salong, biblotek, nattklubb, badeland, o gjerne konsert med kjente band i storsalen i helgene. Få en opplevelse i lavo´en, flotte skimuligheter både bortover og nedover og mange andre aktivitetsmuligheter. Her kommer folk igjen og igjen.

Opphold: desember 2016, reiste på forretningsreise
Takk, peregilrese

Hei,

Tusen takk for besöket og din tilbakemelding! Hyggelig å höre at dere har hatt et fint opphold hos oss på Storefjell. Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 16 februar 2017

Weekend opphald med Dansegalla av Lasse Stefans og Anne Nørsti, flott under holdning.
Flott musikk av dei tre som spelte Torader.
Kjempeflott Hotell og kjempegod mat og service.
Anbefaller alle til å ta ein weekend på Storefjell Resort Hotel.

Opphold: februar 2017, reiste med venner
Takk, gulo2017

Hei,

Tusen takk for besöket og din tilbakemelding! Hyggelig å höre at dere har hatt et fint opphold hos oss på Storefjell. Vi fortsetter med dansehelger og levering av litt lokalt kulturkrydder. Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 16 februar 2017

Meget god service. Alltid reint og fint over alt. Her går det virkelig an å slappe av. Meget god frokost og middag :-) Fantastisk bra hotel for barnefamilier. Storkoser meg i basseng området. Skulle ønske jeg kunne bruke hotellet litt oftere !

Opphold: januar 2017, reiste med venner
Takk, finnian2017

Hei,

Tusen takk for besöket og din tilbakemelding! Hyggelig å höre at dere har hatt et fint opphold hos oss på Storefjell. Vi er åpent hele året så det bare å finne tiden for komme på besök :) Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 16 februar 2017

Kjempe fint sted og god service. er hvis man skal ha massasje så må man bestille i god tid før. Kjempe nydelig mat. Anbefaler på det sterkeste og dra hit for både store og små. Jeg skal hvertfall tilbake hit en gang til.

Opphold: oktober 2016, reiste på forretningsreise
Takk, lindasA5260NG

Hei,

Tusen takk for besöket og din tilbakemelding! Hyggelig å höre at dere har hatt et fint opphold hos oss på Storefjell. Trivelig for oss her oppe å höre at dere önsker å kommer tilbake og dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Familien Nibstad og alle ansatte.

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Gol
4.0 km unna
Thoen Hotell
Nr. 4 av 5 i Nesbyen
24 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Storefjell Resort Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Storefjell Resort Hotel

Adresse: Golsfjellet, Gol 3550, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Buskerud > Gol Kommune > Gol
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Ski-inn / ski-ut Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 1 av 7 hoteller i Gol
Prisnivå: kr 1 312 - kr 1 463 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Storefjell Resort Hotel 4*
Antall rom: 300
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Helt siden hotellet åpnet i 1930 av Knut og Gunhild Nibstad har Storefjell vært viden kjent for sin gjestfrihet, rikelig med god mat, flotte beliggenhet i storslått natur og ikke minst et rikholdig aktivitetstilbud. I dag er vertskapet brødrene Knut, Hans, Arne og Lars Nibstad som alle drifter og eier hotellet. Storefjell på Golsfjellet, midt mellom Valdres og Hallingdal, samt Oslo og Bergen gir deg et mangfold av muligheter både når det gjelder friluftsliv, opplevelser og utfluktsmål. Storefjell Resort Hotel er ditt fullservicehotell i fjellheimen. Av aktiviteter på sommeren kan vi skilte med Badeland, Spa, Trimrom, Nytt Solarium, Squash, MiniGolf, Tråbåter, Ridesenter, Sykkelutleie. Sykkel og Tur mulighetene rett utenfor hotellet er fantastiske og godt tilrettelagt med kart og merking. I fjor installerte vi GeoCatching med stor suksess. Storefjell er også endestopp på den velkjente sykkelruta Mjølkevegen, som går fra Vinstra i Gudbrandsdalen, gjennom Valdres, og til Storefjell i Hallingdal. Vi gir deg de gode opplevelsene - uansett om du kommer alene, med familien eller i en gruppe. Velkommen til fjells Med vennlig hilsen Familien Nibstad og alle ansatte ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Storefjell Resort Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?