“Konge plass”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Storefjell Resort Hotel
Nr. 1 av 7 hoteller i Gol
Anmeldt 1 mars 2017

Perfekt for en familie å finne roen og gleden med å stå på ski.
Anbefaler på det sterkeste p besøke dette hotelet med god og varm velkomst ⛷
Vi kommer tilbake etter en kjempe flott opphold med god mat og underholdning.

Romtips: Sov som en stein Pent og ryddig
Opphold: februar 2017, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Jeton M
ANibstad, Hotellvert på Storefjell Resort Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 mars 2017

Hei,

Tusen takk for besöket og din tilbakemelding! Hyggelig å höre at dere har hatt et fint opphold hos oss på Storefjell. Koselig å höre at dere önsker å komme tilbake :) Dere er hjertelig velkommen til fjells!

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 28 februar 2017

Stedet ligger i en skråning som vender syd og byr på flott utsikt over Norge. Der er storslått natur og godt med muligheter til å nyte en tur om man bruker ski eller sykkel. Inne er det rikelig med plass og mulighet til å nyte en helg om man ikke ønsker å være ute. Den gode maten er de viden kjent for, noe vi også fikk bekreftet. Der finnes både basseng og Spa. Kveldene kan enten tilbringes i en rolig krok, i pianobaren eller ved dansegulvet, her og er mulighetene fine.
Hotellet tilbyr transport fra/til Gol togstasjon.

• Opphold: februar 2017, reiste med venner
Takk, Geir H

Hei,

Tusen takk for besöket og din tilbakemelding! Hyggelig å höre at dere har hatt et fint opphold hos oss på Storefjell. Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 24 februar 2017

Har vært et par dager på dette hotellet og jeg må si jeg ikke er særlig imponert. Interiøret er fra 80-90 tallet. Bar området gir deg en følelse av å være på danskebåten. Maten er ikke spesielt god, reinsdyrbiffen var så seig at det førte til kolikk og til frokost fant vi en død husflue i majonesen. Prisen er altfor dyr til standarden på dette hotellet. Man kan forstå at hotellet må belage seg på konferanser for å overleve. Hvor er det blitt av den gode opplevelsen og standarden på norske høyfjellshotell ?

Romtips: Mellomklasse, men priset til luksus
  • Opphold: februar 2017, reiste som et par
Takk, Elisabeth A

Hei,

Tusen takk for besöket og din tilbakemelding! Her må vi bare legge oss flate, det skal ikke väre mat som du beskriver og absolutt ikke fremmed arter i majonesen. Det har vi aldri hört maken til. Vi tar dette seriöst og har dialog med kjökkenet. Når det kommer til interiør og pris tar vi dette med oss dette til vurdering . Håper dere i fremtiden gir oss en ny sjanse og dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 23 februar 2017

For tredje år på rad har vi hatt et enestående nyttårsopphold på Storefjell . Første kvelden vi ankommer er det , etter et fantastisk bufebord med alt av nydeligste mat , et kjempeshow på kvelden . Dagen etter er det en kjempefrokost , deretter kan man være med på kanefart , som er veldig hyggelig . Det er mulighet for Spa , bading inne og ute . Nyttårsaften er det et enda bedre bufe bord. Levende musikk og dans . Det flotteste av alt er det fantastiske fyrverkeri de har. Har aldri sett noe så flott noen andre steder . Det vi også liker med nyttårsoppholdet, er at man ikke må opp så tidlig etter nyttårsaften . Det er en herlig brunch på hjemreisedagen . Et bedre og mer avslappende opphold er vanskelig å finne tror vi . Rommene er helt greie, med gode senger , rent og fint .

Opphold: desember 2016, reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, lisflat

Hei,

Tusen takk for besöket og din tilbakemelding! Hyggelig å höre at dere har hatt et fint opphold hos oss på Storefjell. Veldig koselig at dere kommer igjen år etter år :) Vi har lagt godt med krutt inn i fyrverkeri da det må smelle litt under årsskiftet. Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 20 februar 2017

Hotellet ligger flott til på golsfjellet og omtalen er attraktiv og fin, men de burde kanskje kommet seg ut fra visjonen fra 80-tallet. Kelnere kunne oppdatert seg på service, det er hyggelig å bli spurt om mer drikke underveis, fint om de rydder og ikke henger i baren og snakker med hverandre. Maten er halvfabrikat og enkel. Smaker godt, men de skryter av mat på hotellet og da er det synd at de kun serverer bufet. Rettelse, de har meny, men den finner du på bufeeten. Pris på buffet er ikke oppgitt, så ikke bli overrasket. Kunne skrevet mye mer om restaurantopplevelsen, men da blir dette innlegget for langt. Alt koster penger på Storefjell. Bobler i basseng, termos med varmt vann, matpakke og ikke minst barvarer. Det er billigere å ta seg en runde på Aker brygge enn å ta en nightcap i pianobaren på fjellet. Er du glad i å bade er dette ikke stedet. Heldigvis er det inkludert for boende, men vil du kose deg i det våte element anbefaler jeg å kjøre noen minutter ned til Gol og slappe av på Tropicana hos Pers. Kommer du fra hytte får man prisen på 200,- som er dyrere enn en dag Østlandets største badeland. I tillegg til at du må betale for bobler når du kommer inn.
Hotellets versjon av alpinanlegget er at alt er åpent når den ene heisen går. Da er over halve alpinanlegget stengt. Flott at det er kort vei til golsfjellet, Gol og Hemsedal der man kan stå ordentlig på ski. Rommene på hotellet finnes i mange versjoner, noen eldgamle og noen nyere pusset opp. Rom i seg selv er vanskelig å bedømme når man ikke bytter. Vi vurderte å bytte da lys ikke virket og det var dårlig rengjort. De har skjema for tilbakemelding på rommet, men ingen kulepenn til å fylle ut. Det ble heller ikke tatt tak i når dette ble fylt ut. Rart at det skal ligge støvlag på såpedispenser. Hvordan blir da sengeteppe og vegg til vegg tepper rengjort?
Fint hotell, flotte fasiliteter og god plass, men de har kjørt seg fast i et spor som funket da hotellet hadde sin storhetstid. Nå må de ut av boblen sin, tenke nytt og studere begrepet service en gang til. Og de må også forstå at gjester under 50 år er vant med reise, hotell, restaurant og service.

Romtips: Be om et rom som er pusset opp i nyere tid.
  • Opphold: februar 2017, reiste som et par
Takk, Andreas M

Hei,

Tusen takk for besöket og din tilbakemelding! Vi tar med oss alle de punktene du nevner internt for vurdering av tiltak og ettertanke. Takk for at du tar deg tid til å gi oss et grundig skriv. Ta gjerne kontakt med oss da vi vil vite mer om det som skjedde i restauranten. Håper dere i fremtiden vil gi oss en ny sjanse, dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Familien Nibstad og alle ansatte.

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Gol
4.0 km unna
Thoen Hotell
Nr. 4 av 5 i Nesbyen
24 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Storefjell Resort Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Storefjell Resort Hotel

Adresse: Golsfjellet, Gol 3550, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Buskerud > Gol Kommune > Gol
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Ski-inn / ski-ut Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 1 av 7 hoteller i Gol
Prisnivå: kr 1 303 - kr 1 453 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Storefjell Resort Hotel 4*
Antall rom: 300
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Helt siden hotellet åpnet i 1930 av Knut og Gunhild Nibstad har Storefjell vært viden kjent for sin gjestfrihet, rikelig med god mat, flotte beliggenhet i storslått natur og ikke minst et rikholdig aktivitetstilbud. I dag er vertskapet brødrene Knut, Hans, Arne og Lars Nibstad som alle drifter og eier hotellet. Storefjell på Golsfjellet, midt mellom Valdres og Hallingdal, samt Oslo og Bergen gir deg et mangfold av muligheter både når det gjelder friluftsliv, opplevelser og utfluktsmål. Storefjell Resort Hotel er ditt fullservicehotell i fjellheimen. Av aktiviteter på sommeren kan vi skilte med Badeland, Spa, Trimrom, Nytt Solarium, Squash, MiniGolf, Tråbåter, Ridesenter, Sykkelutleie. Sykkel og Tur mulighetene rett utenfor hotellet er fantastiske og godt tilrettelagt med kart og merking. I fjor installerte vi GeoCatching med stor suksess. Storefjell er også endestopp på den velkjente sykkelruta Mjølkevegen, som går fra Vinstra i Gudbrandsdalen, gjennom Valdres, og til Storefjell i Hallingdal. Vi gir deg de gode opplevelsene - uansett om du kommer alene, med familien eller i en gruppe. Velkommen til fjells Med vennlig hilsen Familien Nibstad og alle ansatte ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Storefjell Resort Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?