“Norefjell - familietur”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Storefjell Resort Hotel
Nr. 1 av 7 hoteller i Gol
Anmeldt 8 mars 2017

Flott hotell - god mat. Dårlig service i skranken uten smil. Fikk feil faktura da vi sjekket ut. Uten beklagelse. Men vi koste oss likevel. Et lite minus var at buffet begynte litt sent da vi har små barn, å spise middag kl 1900 bød på litt utfordringer - men alt i alt ok.

Romtips: Litt små rom (familierom)
Se flere romtips
Takk, Monica S
ANibstad, Hotellvert på Storefjell Resort Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14 mars 2017

Hei Monica ,

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding! Hyggelig å at dere er fornøyde med hotellet samt maten vi serverer. Vi beklager at dere ble møtt på denne måten i resepsjonen, om mulig ta gjerne direkte kontakt så vi får vite hva som skjedde. Dere skal selvsagt bli møtt med smil og god service. Håper vi ser dere igjen hos oss på Storefjell, dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 8 mars 2017

Fantastisk hotell. Super god mat. Beste maten som eg har opplevd på et hotell. Fint badeområdet, men skulle vert meir av badeområdet. Var for lite for så mye folk.bog vattne var alt for kaldt i bassenget. Men ellers et meget fint hotell

Opphold: mars 2017, reiste med familie
Takk, nygaraoo

Hei ,

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding! Trivelig å høre at mat opplevelsen var på topp, det er hyggelig lesning for oss. Vi tar med oss dine merknader om bassenget, takk for innspillet. Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 7 mars 2017

Kosleig og stort hotell . Hyggelig betjening . Flott atmosfære . Ypperlig for barna . God wifi. Fint å bade i svømmebassenget . Valuta for pengene. Maten var variert og god. Et ekstra stort pluss for masse variert drikke til frokosten .

Takk, Mamzzi

Hei ,

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding! Hyggelig å høre at dere har hatt et flott opphold hos oss på Storefjell. Det er alltid hyggelig å få slike tilbakemeldinger. Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 4 mars 2017

Storefjell er en veldig fin plass. Maten er utrolig god og utvalget er også meget godt. Fint med det nye av året er at man kan bestille litt flere varianter av mat utenom å måtte gå inn i matsalen. Aktivitetene for både store og små er meget bra. Vi liker både skiløypene og slalombakken godt. Vi kommer tilbake til sommeren og til vinteren

Takk, troeven2

Hei,

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding! Fint å høre at dere hadde en god opplevelse hos oss både inne i hotellet og ute i vinterlandskapet. Håper vi ser dere tilbake på Storefjell i fremtiden. Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 4 mars 2017

Flott mottakelse, fine rom, aktiviteter for barna, skiløyper rett utenfor hotelldøra. Flott pris gjennom Coop-avtalen. Kjøkkenpersonalet var utrolig serviceinnstilte da vi har et barn som må ha spesialkost. Vi tok med oss det barnet skulle spise, og de lagde maten med et smil om munnen. Tusen takk kjære kokker!

Takk, Andre A

Hei Andre,

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding! Hyggelig å høre at dere har hatt et suverent opphold hos oss på Storefjell. Personalet gjør sitt ytterste for at gjestene skal trives, spise og bo godt. Håper vi ser dere tilbake på Storefjell i fremtiden. Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Familien Nibstad og alle ansatte.

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Gol
4.0 km unna
Thoen Hotell
Nr. 4 av 5 i Nesbyen
24 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Storefjell Resort Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Storefjell Resort Hotel

Adresse: Golsfjellet, Gol 3550, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Buskerud > Gol Kommune > Gol
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Ski-inn / ski-ut Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 1 av 7 hoteller i Gol
Prisnivå: kr 1 303 - kr 1 453 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Storefjell Resort Hotel 4*
Antall rom: 300
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Helt siden hotellet åpnet i 1930 av Knut og Gunhild Nibstad har Storefjell vært viden kjent for sin gjestfrihet, rikelig med god mat, flotte beliggenhet i storslått natur og ikke minst et rikholdig aktivitetstilbud. I dag er vertskapet brødrene Knut, Hans, Arne og Lars Nibstad som alle drifter og eier hotellet. Storefjell på Golsfjellet, midt mellom Valdres og Hallingdal, samt Oslo og Bergen gir deg et mangfold av muligheter både når det gjelder friluftsliv, opplevelser og utfluktsmål. Storefjell Resort Hotel er ditt fullservicehotell i fjellheimen. Av aktiviteter på sommeren kan vi skilte med Badeland, Spa, Trimrom, Nytt Solarium, Squash, MiniGolf, Tråbåter, Ridesenter, Sykkelutleie. Sykkel og Tur mulighetene rett utenfor hotellet er fantastiske og godt tilrettelagt med kart og merking. I fjor installerte vi GeoCatching med stor suksess. Storefjell er også endestopp på den velkjente sykkelruta Mjølkevegen, som går fra Vinstra i Gudbrandsdalen, gjennom Valdres, og til Storefjell i Hallingdal. Vi gir deg de gode opplevelsene - uansett om du kommer alene, med familien eller i en gruppe. Velkommen til fjells Med vennlig hilsen Familien Nibstad og alle ansatte ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Storefjell Resort Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?