Anmeldt 8. mars 2017

Fantastisk hotell. Super god mat. Beste maten som eg har opplevd på et hotell. Fint badeområdet, men skulle vert meir av badeområdet. Var for lite for så mye folk.bog vattne var alt for kaldt i bassenget. Men ellers et meget fint hotell

Opphold: mars 2017, reiste med familie
Takk, nygaraoo
ANibstad, Hotellvert på Storefjell Resort Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mars 2017

Hei ,

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding! Trivelig å høre at mat opplevelsen var på topp, det er hyggelig lesning for oss. Vi tar med oss dine merknader om bassenget, takk for innspillet. Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 7. mars 2017

Kosleig og stort hotell . Hyggelig betjening . Flott atmosfære . Ypperlig for barna . God wifi. Fint å bade i svømmebassenget . Valuta for pengene. Maten var variert og god. Et ekstra stort pluss for masse variert drikke til frokosten .

Takk, Mamzzi

Hei ,

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding! Hyggelig å høre at dere har hatt et flott opphold hos oss på Storefjell. Det er alltid hyggelig å få slike tilbakemeldinger. Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 4. mars 2017

Storefjell er en veldig fin plass. Maten er utrolig god og utvalget er også meget godt. Fint med det nye av året er at man kan bestille litt flere varianter av mat utenom å måtte gå inn i matsalen. Aktivitetene for både store og små er meget bra. Vi liker både skiløypene og slalombakken godt. Vi kommer tilbake til sommeren og til vinteren

Takk, troeven2

Hei,

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding! Fint å høre at dere hadde en god opplevelse hos oss både inne i hotellet og ute i vinterlandskapet. Håper vi ser dere tilbake på Storefjell i fremtiden. Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 4. mars 2017

Flott mottakelse, fine rom, aktiviteter for barna, skiløyper rett utenfor hotelldøra. Flott pris gjennom Coop-avtalen. Kjøkkenpersonalet var utrolig serviceinnstilte da vi har et barn som må ha spesialkost. Vi tok med oss det barnet skulle spise, og de lagde maten med et smil om munnen. Tusen takk kjære kokker!

Takk, AndreA3357

Hei Andre,

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding! Hyggelig å høre at dere har hatt et suverent opphold hos oss på Storefjell. Personalet gjør sitt ytterste for at gjestene skal trives, spise og bo godt. Håper vi ser dere tilbake på Storefjell i fremtiden. Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 1. mars 2017

Vi var tre par på helgetur. Vi hadde vært der før, og ble også denne gangen veldig fornøyd. Okei rom, gode senger, lite, men helt funksjonelt og rent bad. Fin atmosfære på hotellet. Vennlig og hjelpsomt personalet. Maten var fantastisk, det manglet ingenting, det ble fylt på hele tiden av alle delikatesser.
Flotte preparerte skiløyper. Vi kommer tilbake.

Opphold: februar 2017, reiste med venner
Takk, annebD7009PN
ANibstad, Hotellvert på Storefjell Resort Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2017

Hei Anne,

Tusen takk for besöket og din tilbakemelding! Hyggelig å höre at dere har hatt et fint opphold hos oss på Storefjell. Godt å höre at maten var fantastisk, det er alltid trivelig å få slik tilbakemelding. Vi holder löypene klare til neste gang. Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!