“Opphold angående Seminar”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Storefjell Resort Hotel
Nr. 1 av 7 hoteller i Gol
Anmeldt 4 april 2017

Oppholdet opplevdes som svært behagelig, med gode fasiliteter til seminar. mange forelesinger samtidig i gode lokaler. Meget gode måltider, og kjempegod stemning på kveldstid. ein god rekreasjonstur.. Været var òg på sin beste side, med gode skiløyper..

Opphold: mars 2017, reiste med venner
Takk, steinarb926
ANibstad, Hotellvert på Storefjell Resort Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19 april 2017

Hei Steinar ,

Tusen takk for besøket under ditt seminar og din tilbakemelding! Godt å høre at vår konferanseavdeling sammen med maten, stemningen og skiløypene falt i smak. Håper vi sees ved en senere anledning! Du/ dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 21 mars 2017

Jeg hadde en fantastisk opplevelse hos Dere helgen 10-12 mars 2017. Dere serverte fantastisk måltider med veldig god mat, kaker og desserter. Rommet var helt greit til en person. Orkesteret både fredag og lørdag var helt topp. En veldig flott og minnerik helg. Tusen takk for et supert opphold hosom Dere!
Hilsen Anne-Lise Lie.

Opphold: mars 2017, reiste alene
Takk, aliselie46
ANibstad, Hotellvert på Storefjell Resort Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22 mars 2017

Hei Anne-Lise ,

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding! Hyggelig at dere har hatt en minnesrik helg hos oss med dans, fantastisk mat og opphold. Vi har flere weekender med topp musikk og underholdning senere i 2017. Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 16 mars 2017

Reiste på konferanse med 4 gode kolegaer. Som tidliggere var betjeningen hyggelige. Følte meg velkommen. Rent ryddig og innbydende. Som tidliggere var maten utrolig god og med meget godt utvalg. Gjalt både frokost / lunsj og middag.

• Opphold: mars 2017, reiste med venner
Takk, Morten M

Hei Morten ,

Tusen takk for besøket og denne flotte tilbakemelding! Trivelig å høre at mat opplevelsen var god, sammen med betjentingen og at du følte deg velkommen. Dere er hjertelig velkommen tilbake på konferanse til fjells!

Anmeldt 14 mars 2017

Som alltid føler man seg velkommen til Storefjell. Vi fikk de faste rommene våre, noe vi setter utrolig pris på.
Nå har vi vært der flere ganger, og som alltid er oppholdet helt perfekt. Det blir en helt spesiell ramme rundt dansegallaer når de blir arrangert på Storefjell. Atmosfæren, maten og hele stedet er preget av ro og hygge. Kan absolutt anbefales!

• Opphold: februar 2017, reiste med venner
Takk, Karin H
ANibstad, Hotellvert på Storefjell Resort Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14 mars 2017

Hei Karin,

Tusen takk for besøket og denne hyggelige tilbakemeldingen! Det er alltid hyggelig å få slike tilbakemeldinger der gjestene føler seg som hjemme, det varmer et hotellhjerte. I fremtiden får dere selvsagt de faste rommene og vi skal fortsette å levere dansegallaer i toppsjiktet. Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 8 mars 2017

Flott hotell - god mat. Dårlig service i skranken uten smil. Fikk feil faktura da vi sjekket ut. Uten beklagelse. Men vi koste oss likevel. Et lite minus var at buffet begynte litt sent da vi har små barn, å spise middag kl 1900 bød på litt utfordringer - men alt i alt ok.

Romtips: Litt små rom (familierom)
Se flere romtips
Opphold: februar 2017, reiste med familie
Takk, Monica S

Hei Monica ,

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding! Hyggelig å at dere er fornøyde med hotellet samt maten vi serverer. Vi beklager at dere ble møtt på denne måten i resepsjonen, om mulig ta gjerne direkte kontakt så vi får vite hva som skjedde. Dere skal selvsagt bli møtt med smil og god service. Håper vi ser dere igjen hos oss på Storefjell, dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Familien Nibstad og alle ansatte.

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Gol
11,5 km unna
Skarsnuten Hotell
Nr. 1 av 5 i Hemsedal
75 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Storefjell Resort Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Storefjell Resort Hotel

Adresse: Golsfjellet, Gol 3550, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Buskerud > Gol Kommune > Gol
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Ski-inn / ski-ut Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 1 av 7 hoteller i Gol
Prisnivå: kr 395 - kr 1 595 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Storefjell Resort Hotel 4*
Antall rom: 300
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Helt siden hotellet åpnet i 1930 av Knut og Gunhild Nibstad har Storefjell vært viden kjent for sin gjestfrihet, rikelig med god mat, flotte beliggenhet i storslått natur og ikke minst et rikholdig aktivitetstilbud. I dag er vertskapet brødrene Knut, Hans, Arne og Lars Nibstad som alle drifter og eier hotellet. Storefjell på Golsfjellet, midt mellom Valdres og Hallingdal, samt Oslo og Bergen gir deg et mangfold av muligheter både når det gjelder friluftsliv, opplevelser og utfluktsmål. Storefjell Resort Hotel er ditt fullservicehotell i fjellheimen. Av aktiviteter på sommeren kan vi skilte med Badeland, Spa, Trimrom, Nytt Solarium, Squash, MiniGolf, Tråbåter, Ridesenter, Sykkelutleie. Sykkel og Tur mulighetene rett utenfor hotellet er fantastiske og godt tilrettelagt med kart og merking. I fjor installerte vi GeoCatching med stor suksess. Storefjell er også endestopp på den velkjente sykkelruta Mjølkevegen, som går fra Vinstra i Gudbrandsdalen, gjennom Valdres, og til Storefjell i Hallingdal. Vi gir deg de gode opplevelsene - uansett om du kommer alene, med familien eller i en gruppe. Velkommen til fjells Med vennlig hilsen Familien Nibstad og alle ansatte ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Storefjell Resort Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?