“Fantastisk helg”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Storefjell Resort Hotel
Nr. 1 av 7 hoteller i Gol
Anmeldt 8 april 2017

Jeg og madamen kjørte opp på fredag 31/3 for å møte 2 andre i familien for en koselig helg til søndag 2/4. Hadde ikke vært her tidligere men ble positivt overrasket over størrelsen både på rommene og ellers med en flott resepsjon og flott badeanlegg m/spa men vi prøvde ikke spaet . veldig god mat og drikke som ble avsluttet i pianobaren utpå natten med veldig god stemning . Neste dag ble det frokost etterfølgt med en 9 km lang skitur i fantastisk vær og flotte omgivelser etterfulgt lunsj og en tur i Jacuzzien og romersk badstu . På kvelden ble det en deilig middag med god vin og en tur i pianobaren for litt sang og moro . Søndag litt grått vær så det ble en deilig frokost før vi kjørte tilbake til oslo. Ali alt en flott helg på Storefjell og kan anbefale alle en tur dit .

Opphold: mars 2017, reiste som et par
Takk, janmagnei
ANibstad, Hotellvert på Storefjell Resort Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19 april 2017

Hei Jan Magne ,

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding! Hyggelig at du kan anbefale oss videre, det setter vi pris på. Høres ut som dere har hatt et flott og innholdsrikt opphold med langrenn, underholdning og god mat. Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Storefjell Resort Hotel
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 8 april 2017

Takk for en flott helg på Storefjell. Dere leverer varene hver gang!!Dette er 5 gangen jeg er hos dere. Like fantastisk hver gang!! 3 gangen mamma feirer bursdag hos dere. Blir forhåpentligvis ikke siste gang:-)))Alltid topp service,hyggelig betjening,god mat og flott dansemusikk. Håper jeg snart er tilbake hos dere. Anbefaler dere på det sterkeste.God påske. Hilsen Jorun Hvidsten.

Opphold: april 2017, reiste med familie
Takk, jhvid

Hei Jorun ,

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding! Så utrolig hyggelig å høre at dere har besøkt hos for 5 gang. Godt å høre at mat, service, betjening og musikk er på topp:) Håper dere snart kommer på besøk igjen og tusen takk for at dere anbefaler oss videre! Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 4 april 2017

Oppholdet opplevdes som svært behagelig, med gode fasiliteter til seminar. mange forelesinger samtidig i gode lokaler. Meget gode måltider, og kjempegod stemning på kveldstid. ein god rekreasjonstur.. Været var òg på sin beste side, med gode skiløyper..

Opphold: mars 2017, reiste med venner
Takk, steinarb926

Hei Steinar ,

Tusen takk for besøket under ditt seminar og din tilbakemelding! Godt å høre at vår konferanseavdeling sammen med maten, stemningen og skiløypene falt i smak. Håper vi sees ved en senere anledning! Du/ dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 21 mars 2017

Jeg hadde en fantastisk opplevelse hos Dere helgen 10-12 mars 2017. Dere serverte fantastisk måltider med veldig god mat, kaker og desserter. Rommet var helt greit til en person. Orkesteret både fredag og lørdag var helt topp. En veldig flott og minnerik helg. Tusen takk for et supert opphold hosom Dere!
Hilsen Anne-Lise Lie.

Opphold: mars 2017, reiste alene
Takk, aliselie46
ANibstad, Hotellvert på Storefjell Resort Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22 mars 2017

Hei Anne-Lise ,

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding! Hyggelig at dere har hatt en minnesrik helg hos oss med dans, fantastisk mat og opphold. Vi har flere weekender med topp musikk og underholdning senere i 2017. Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 16 mars 2017

Reiste på konferanse med 4 gode kolegaer. Som tidliggere var betjeningen hyggelige. Følte meg velkommen. Rent ryddig og innbydende. Som tidliggere var maten utrolig god og med meget godt utvalg. Gjalt både frokost / lunsj og middag.

• Opphold: mars 2017, reiste med venner
Takk, Morten M

Hei Morten ,

Tusen takk for besøket og denne flotte tilbakemelding! Trivelig å høre at mat opplevelsen var god, sammen med betjentingen og at du følte deg velkommen. Dere er hjertelig velkommen tilbake på konferanse til fjells!

Familien Nibstad og alle ansatte.

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Gol
4.0 km unna
Gol Campingsenter & Apartment
37.4 km unna
Bergsjøstølen fjellstue
Vis priser

Har du vært i Storefjell Resort Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Storefjell Resort Hotel

Adresse: Golsfjellet, Gol 3550, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Buskerud > Gol Kommune > Gol
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Ski-inn / ski-ut Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 1 av 7 hoteller i Gol
Prisnivå: kr 742 - kr 1 734 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Storefjell Resort Hotel 4*
Antall rom: 300
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Helt siden hotellet åpnet i 1930 av Knut og Gunhild Nibstad har Storefjell vært viden kjent for sin gjestfrihet, rikelig med god mat, flotte beliggenhet i storslått natur og ikke minst et rikholdig aktivitetstilbud. I dag er vertskapet brødrene Knut, Hans, Arne og Lars Nibstad som alle drifter og eier hotellet. Storefjell på Golsfjellet, midt mellom Valdres og Hallingdal, samt Oslo og Bergen gir deg et mangfold av muligheter både når det gjelder friluftsliv, opplevelser og utfluktsmål. Storefjell Resort Hotel er ditt fullservicehotell i fjellheimen. Av aktiviteter på sommeren kan vi skilte med Badeland, Spa, Trimrom, Nytt Solarium, Squash, MiniGolf, Tråbåter, Ridesenter, Sykkelutleie. Sykkel og Tur mulighetene rett utenfor hotellet er fantastiske og godt tilrettelagt med kart og merking. I fjor installerte vi GeoCatching med stor suksess. Storefjell er også endestopp på den velkjente sykkelruta Mjølkevegen, som går fra Vinstra i Gudbrandsdalen, gjennom Valdres, og til Storefjell i Hallingdal. Vi gir deg de gode opplevelsene - uansett om du kommer alene, med familien eller i en gruppe. Velkommen til fjells Med vennlig hilsen Familien Nibstad og alle ansatte ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Storefjell Resort Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?