“Best service og mat”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
Storefjell Resort Hotel
Nr. 1 av 7 hoteller i Gol
Anmeldt 15 april 2017

De ivaretar oss reisende. De er best.maren er en drøm å komme til etter en lang dag på veien. Rom er bra standar men noen senger kunne vært byttet ut. Samt trening med basseng gjør hele oppholdet verd å være der.

Opphold: april 2017, reiste på forretningsreise
Takk, rune g
ANibstad, Hotellvert på Storefjell Resort Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19 april 2017

Hei Rune,

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding! Godt å høre at du koser her hos oss etter en lang dag på veien. Takk for at du nevner sengene, vi bytter jevnlig ut senger og gi oss gjerne en beskjed hvis du oppdager en med slitasje så bytter vi omgående. Ellers skal vi holde maten varm og god til neste gang du kommer! Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 8 april 2017

Alltid hyggelig å komme til Storefjell,
når du kommer inn i resepsjonen så møter du bestandig blide og hyggelig betjening du føler deg velkommen.frokost , lunch og middagen er upåklagelig noe for en hver smak også for de med allergi ,
rommene er bestandig rene fine.
dette er et Hotel som jeg kan anbefale på det sterkeste .
De har en en flott service med at hvis det kommer Grupper med tog til Gol så blir du hentet og kjørt til bake etter endt opphold.
dette er et Hotel jeg kan anbefale på det sterkeste.

Opphold: mars 2017, reiste på forretningsreise
Takk, nilsolav_slette

Hei Nils Olav ,

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding! For det første er det veldig hyggelig at du anbefaler oss til andre! Godt å høre at maten, servicen og rommene faller i smak. Håper vi sees igjen snart! Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 8 april 2017

Hyggelig atmosfære, med hyggelig pianobar, (bulgarsk band var ikke så bra) ikke veldig inponert over maten, men frokosten var bra. Glimrende lademulighet for bilen, kanskje litt fullt i høysesong men hurtigladere gjør at dette kanskje ikke er et stort problem.

Opphold: mars 2017, reiste på forretningsreise
Takk, 886erikr

Hei Erik,

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding! Godt å høre at du har hatt et hyggelig kursopphold. Vi tar med oss det du sier rundt bandet internt til vurdering. Ang. maten vil vi gjerne høre mer om hva som var lite imponerende, slik skal det ikke være. Godt at frokosten falt i smak. Vi har hurtigladere og ellers en rekke kontakter rundt huset som gjestene kan disponere så alle får strøm til bilene sine. Er det ikke nok så ordner vi mer! :) Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 8 april 2017

Utrolig god mat. Hotellet har mange oppholdssteder, så her er kan alle finne seg "sitt" sted.
Vi ble tatt veldig godt vare på. Bassenget prøvde vi ikke, men det frister. Så vi må absolutt komme tilbake hit.

Opphold: mars 2017, reiste med venner
Takk, eva0576

Hei Eva,

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding! Godt å høre dere fant dere tilrette hos oss med god mat og ble ivaretatt på en sikkelig måte. Dere må absolutt komme tilbake å teste basseng fasilitetene! Håper vi sees igjen snart. Hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Anmeldt 8 april 2017

Jeg og madamen kjørte opp på fredag 31/3 for å møte 2 andre i familien for en koselig helg til søndag 2/4. Hadde ikke vært her tidligere men ble positivt overrasket over størrelsen både på rommene og ellers med en flott resepsjon og flott badeanlegg m/spa men vi prøvde ikke spaet . veldig god mat og drikke som ble avsluttet i pianobaren utpå natten med veldig god stemning . Neste dag ble det frokost etterfølgt med en 9 km lang skitur i fantastisk vær og flotte omgivelser etterfulgt lunsj og en tur i Jacuzzien og romersk badstu . På kvelden ble det en deilig middag med god vin og en tur i pianobaren for litt sang og moro . Søndag litt grått vær så det ble en deilig frokost før vi kjørte tilbake til oslo. Ali alt en flott helg på Storefjell og kan anbefale alle en tur dit .

Opphold: mars 2017, reiste som et par
Takk, janmagnei

Hei Jan Magne ,

Tusen takk for besøket og din tilbakemelding! Hyggelig at du kan anbefale oss videre, det setter vi pris på. Høres ut som dere har hatt et flott og innholdsrikt opphold med langrenn, underholdning og god mat. Dere er hjertelig velkommen tilbake til fjells!

Familien Nibstad og alle ansatte.

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Gol
4.0 km unna
Thoen Hotell
Nr. 4 av 5 i Nesbyen
24 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Storefjell Resort Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Storefjell Resort Hotel

Adresse: Golsfjellet, Gol 3550, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Buskerud > Gol Kommune > Gol
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Ski-inn / ski-ut Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 1 av 7 hoteller i Gol
Prisnivå: kr 1 312 - kr 1 463 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Storefjell Resort Hotel 4*
Antall rom: 300
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Helt siden hotellet åpnet i 1930 av Knut og Gunhild Nibstad har Storefjell vært viden kjent for sin gjestfrihet, rikelig med god mat, flotte beliggenhet i storslått natur og ikke minst et rikholdig aktivitetstilbud. I dag er vertskapet brødrene Knut, Hans, Arne og Lars Nibstad som alle drifter og eier hotellet. Storefjell på Golsfjellet, midt mellom Valdres og Hallingdal, samt Oslo og Bergen gir deg et mangfold av muligheter både når det gjelder friluftsliv, opplevelser og utfluktsmål. Storefjell Resort Hotel er ditt fullservicehotell i fjellheimen. Av aktiviteter på sommeren kan vi skilte med Badeland, Spa, Trimrom, Nytt Solarium, Squash, MiniGolf, Tråbåter, Ridesenter, Sykkelutleie. Sykkel og Tur mulighetene rett utenfor hotellet er fantastiske og godt tilrettelagt med kart og merking. I fjor installerte vi GeoCatching med stor suksess. Storefjell er også endestopp på den velkjente sykkelruta Mjølkevegen, som går fra Vinstra i Gudbrandsdalen, gjennom Valdres, og til Storefjell i Hallingdal. Vi gir deg de gode opplevelsene - uansett om du kommer alene, med familien eller i en gruppe. Velkommen til fjells Med vennlig hilsen Familien Nibstad og alle ansatte ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Storefjell Resort Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?