Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Her er det tydelig at gjestene strømmer på. Store bussgrupper, konferanser og annet skaper en travel stemning i resepsjonen. Betjeningen her og på hotellet for øvrig er hyggelig og imøtekommende. Dessverre bærer de litt preg av at de har mye å gjøre og at det stadig ankommer busslass med nye gjester. Maten er enkel, men god. Buffeten på kvelden hadde mye godt, men ikke alt var perfekt. Blant annet spiste jeg stekt laks som enten var stekt ihjel eller hadde stått ute dagen før også. Jentungen har cøliaki og må ha glutenfritt. Allergimerkingen er ikke helt gjennomført og alternativene for henne bar preg av å være et pliktløp - her var det mye trist. På frokosten kunne hun velge mellom tørre brødskiver eller knusktørre rundstykker. Neste gang skal jeg be frokostkokken finne på noe bedre. Han var en hyggelig mann som nok hadde fikset noe bedre på stedet, hadde jeg kommet på å spørre.

Det er svømmeanlegg, som nok ikke ble bygget i går, men med sklie og boblebad. Det går an å låne sykkelbåter på en liten dam - det elsket ungene. Beliggenheten er bra - herfra er det mange fine turer.

Dato for oppholdet: juli 2017
3  Takk, steinaru2016
Anmeldt 21. juni 2017

Et stort hotell, men flere ulike oppholdssoner gjør at det er hyggelig likevel. Meget bra kjøkken, god kvalitet på koldtbordet til tross for svært mange gjester, mange av dem barn. Rommene har grei standard, rent, gode senger og varmt vann i dusjen. Beliggenheten og utsikten er uslåelig.

Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, Anne Hagen G
Anmeldt 17. juni 2017

Var en fin plass å dra på romantisk date.. kan virkelig anbefales på alle måter når det gjelder comfort og og ikke minst den beste servise jeg har vært ute for på ett hotell. Alle mulig tenkelige aktiviteter som passer for en date

Takk, tor846
Anmeldt 15. juni 2017

Dette er i utgangspunktet et stort og flott hotell, men det merkes at det begynner å bli gammelt. Spesielt rommene der sengene er veldig små og dusjen er godt brukt. Det er et flott sted for pensjonister, men for små barn blir det altfor kjedelig. Det er lite å finne på inne. Maten er nydelig men prisen er for høy.

Takk, Sølvi A
Anmeldt 6. juni 2017

Vi var der på hbf-camp. Familier fra hele landet bortimot 450 personer. og det føltes romslig og fint. god servise i matsalen, hyggelige folk i resepsjonen. Stor trivsel, når alt går på skinner;)
Super enkelt å ta seg frem med rullestol. Selv om heiskapasiteten ble utfordret med høyt antall rullestol brukere.

Takk, vigdisf348