Anmeldt 22. november 2017

Vi besøkte Storefjell med våre barn på 3 og 5, og det var en utrolig fin opplevelse for hele familien. Hotellet ligger vakkert til og alt var lagt opp til at alle skulle ha det bra: god og variert mat, fleksible spisetider, barnebasseng og vannsklie, høstferieaktiviteter med ponniridning, hoppeslott m.m. For barna var dette årets opplevelse, og de vil gjerne tilbake!

Opphold: oktober 2017, reiste med familie
Takk, tinapA60TX
Anmeldt 22. november 2017

Nydelig mat, bra utvalg av turområder, mulighet for å bestille matpakke til tur. Bra service, hyggelig personale, god atmosfære.
Vi valgte et litt større rom med utsikt utover dalen, det andre paret fikk utsikt motsatt vei og angret på dette.

Opphold: oktober 2017, reiste som et par
Takk, linemartinsen1234
Anmeldt 11. oktober 2017

Dette hotellet ligger fantastisk plassert. Selve hotellet er preget av å være fra en annen tidsepoke. Det er ett stort og innholdsrikt hotell som gir ett flott utgangspunkt for mange fine turer i fjellet.

• Opphold: oktober 2017, reiste som et par
Takk, Sjakkedgar
Anmeldt 4. oktober 2017

Vi hadde det bra på alle måter. Manglet intet hverken på fasiliteter eller mat. Og for våre funksjonshemmede fungerte alt som det skulle. Når det "skar" seg/misforståelse rundt brønsj på søndag da denne var endret uten at vi fikk beskjed så ordnet dere opp og alle var fornøyde. Alt i alt en fin totalopplevelse.

Opphold: september 2017, reiste med venner
Takk, Vigdis T
Anmeldt 26. september 2017

Vi som danseledere for seniordansgruppen på 180 personer var avhengig av et stort dansegulv. Det var aldri noen innsigelser på kravet vårt, tvert i mot bare velvillighet fra ledelse og medhjelpere på hotellet. Vi fikk den gulvplassen vi trengte, og danserne var svært fornøyd både med dansingen og maten og servicen.

Opphold: september 2017, reiste med venner
Takk, 518magnes