Anmeldt 22. juli 2018

Fantastisk opplevelse. Storefjell Resort passer perfekt for meg kunne bodd der kun pga maten. Elsker tradisjonell hjemmelaget mat, noe de serverer til både lunsj og middag, frokosten er også nydelig.
Flott basseng med deilig temperatur god nok til å svømme i. Dessverre var ikke boblebadene åpne, men det kunne man sikkert spurt om.
Servicen fra de ansatte var fantastisk.
Hotellet passer for alle uansett hva slags ferie man er ute etter.
Flott beliggenhet med gode muligheter både for vandring og sykling i fjellet om man ønsker.

• Opphold: juni 2018, reiste på forretningsreise
Takk, Iselin B
Anmeldt 28. juni 2018

Bodde tre netter i forbindelse med et landsmøte. Storefjell er et fantastisk flott og innholdsrikt anlegg. Det er nesten et samfunn for selg selv. Her finnes det fasiliteter for det meste, store konferanser og arrangementer, ferie for store og små. Inneholder eksempelvis svømmebasseng, klesbutikk, dansesal og scene, og stor arealer for arrangementer og utstillinger med mer. Skitrekk og turstier. Gratis parkering
Maten var skikkelig bra. Buffet som inneholdt det aller meste. Skikkelig godt utvalg og god mat. Mitt rom var helt greit, passelig størrelse. Rent og pent. Stille og rolig. Det var god service over hele linjen.

• Opphold: juni 2018, reiste som et par
1  Takk, Alan T
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Jeg hadde gleden av å bo på Storefjell under "Las Vegas Weekend". Takk for en flott weekend! Hele opplegget og oppholdet var fantastisk! Servicen jeg fikk av personalet var helt topp! Jeg gleder meg til å komme tilbake neste år!

Opphold: juni 2018, reiste med venner
Takk, J5929IKmichaelt
Anmeldt 6. mars 2018

Var der med familie hadde 60 års fest fra fredag til søndag. Masse god mat for små og store . Ble litt lik mat til lunsj og koldtbordet om kvelden. Var mye å finne på for barna,bading , lekerom og tryllekunst.Helt greie rom, flott utsikt.

• Opphold: mars 2018, reiste med familie
Takk, 58gunn179
Anmeldt 28. januar 2018

tradisjonelt og godt koldbord med varm julemat (som vi kunne vært foruten) og nydelig hjortestek, men vi satte særdeles pris på sjømat-utvalget (kamsjatka, skjell, kanadisk hummer m.m.) Skuffet over at det manglet kransekake på siste bordsetting og at vi måtte sitte i kaldt lokale nære nattklubben. Gele m.m. for den minste i familien gjorde opp for dette!

Opphold: desember 2017
Takk, LivR22