Expedia.comUSD 191
Orbitz.comUSD 191
Trip.comUSD 202
Anmeldt 22. september 2018

Dette stedet er digert og jeg er usikker på om én natts opphold er nok til å gi en bedømning. Men uansett, dette stedet har svært stor kapasitet og serverer digre lunsjer med alt du kan tenke deg av god mat. Ikke spesielt inspirert på salatfronten, men vi er jo på fjellet. Trimrommet var så trangt at jeg valgte å stå over. Interøret er skikkelig glorete, du blir nesten slått i bakken av de forskjellige stilene og fargene. Mitt råd er et kritisk blikk på sofaer, gulvdekor og annet interiør. Dette var ikke bra. Jeg følte meg hensatt til en nattklubb i Ukraina. Mulig jeg fornærmer ukranierne da. Legger ved et bilde av Harley Davidson-skiltet på veggen. Kan noen svare - hva er poenget?

Dato for oppholdet: september 2018
5  Takk, Harald N
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Her har tiden stått stille.

Slitt, gammeldags og mindre stil enn tidligere. Var her for 20 år siden og alt er omtrent som da, bare mer slitt. Det er et flott område med turmuligheter i fleng, så opplevelsen kan bli bra på tross av at selve hotellet nok vill streve med å oppnå 4 stjerner.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 472knutv
Anmeldt 6. august 2018

Danse helg med Ingemars og Holmsve, ble utrolig fin med nydelig mat og god stemning. Kveldene ble avsluttet av en helt utrolig festlig pianist, som vekket opp igjen trøtte og slitne folk med sin enorme entusiastiske humør.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Helen680
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Gammeldags hotell, gjennomsnittlig frokost, fine rom, utdatert betalingssystem for bruk av fasiliteter som boblebad osv. (må betale for det meste, og må bruke mynter!). Nydelig beliggenhet, gode turløyper.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, lindarW4420SR
Anmeldt 22. juli 2018

Fantastisk opplevelse. Storefjell Resort passer perfekt for meg kunne bodd der kun pga maten. Elsker tradisjonell hjemmelaget mat, noe de serverer til både lunsj og middag, frokosten er også nydelig.
Flott basseng med deilig temperatur god nok til å svømme i. Dessverre var ikke boblebadene åpne, men det kunne man sikkert spurt om.
Servicen fra de ansatte var fantastisk.
Hotellet passer for alle uansett hva slags ferie man er ute etter.
Flott beliggenhet med gode muligheter både for vandring og sykling i fjellet om man ønsker.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Iselin B