3 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 188
CheapTicketsUSD 188
Anmeldt 15. januar 2019

Hotellet som har alt!! Sykkelutleie, merkede turløyper sommer og vinter, spa, flere svømmebasseng, sauna, barer/puber, spillehaller, utendørs massasjebad, mange flotte rom, konferanselokaler, lavoer, skiheiser/slalomanlegg, hesteridning og fantastisk mat for nevne noe!! . Er her flere ganger i året - og det kommer jeg til å fortsette med!!

Dato for oppholdet: desember 2018
2  Takk, Heidi E
Anmeldt 3. desember 2018

14 mil hver vei - bare for å spise en god middag og bli til neste morgen. I virkeligheten, for å få et avbrekk i hverdagen. Det var dekket for julemiddag og vi skulle bare ønsket vi hadde plass til mye mer. Smakfullt og utrolig mye å velge mellom.
4 brødre driver hotellet, med hvert sitt anvarsområde, 30 tusen kvm og 90 ansatte! Et av de beste hotellene vi har besøkt. Pratet med 10 av de ansatte. Alle var veldig hyggelige, og viste oppriktig interesse for sine besøkende.
"Storefjell la ut agnet - og har fått oss på kroken"!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, lysthus
Anmeldt 22. september 2018

Dette stedet er digert og jeg er usikker på om én natts opphold er nok til å gi en bedømning. Men uansett, dette stedet har svært stor kapasitet og serverer digre lunsjer med alt du kan tenke deg av god mat. Ikke spesielt inspirert på salatfronten, men vi er jo på fjellet. Trimrommet var så trangt at jeg valgte å stå over. Interøret er skikkelig glorete, du blir nesten slått i bakken av de forskjellige stilene og fargene. Mitt råd er et kritisk blikk på sofaer, gulvdekor og annet interiør. Dette var ikke bra. Jeg følte meg hensatt til en nattklubb i Ukraina. Mulig jeg fornærmer ukranierne da. Legger ved et bilde av Harley Davidson-skiltet på veggen. Kan noen svare - hva er poenget?

Dato for oppholdet: september 2018
5  Takk, Harald N
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Her har tiden stått stille.

Slitt, gammeldags og mindre stil enn tidligere. Var her for 20 år siden og alt er omtrent som da, bare mer slitt. Det er et flott område med turmuligheter i fleng, så opplevelsen kan bli bra på tross av at selve hotellet nok vill streve med å oppnå 4 stjerner.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 472knutv
Anmeldt 6. august 2018

Danse helg med Ingemars og Holmsve, ble utrolig fin med nydelig mat og god stemning. Kveldene ble avsluttet av en helt utrolig festlig pianist, som vekket opp igjen trøtte og slitne folk med sin enorme entusiastiske humør.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Helen680