Anmeldt 11. desember 2019

Var på julebord/konsert der nå i helgen. Maten var meget variert og god, vanskelig å velge mellom alle godsakene. Dette er et hotell som har alt, og noe for enhver smak. Vi var på kosert på fredag, og lørdag vekslet vi mellom bar, pianobar, disco og live musikk. God stemning og hyggelige folk! Betjeningen er også supre. Kommer gjerne tilbake! Fikk ikke testet bassenget og shuffleboard.

Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, GlennH1348
Anmeldt 13. oktober 2019

Noen skriver at det er et "retro" sted. I mine øyne kun veldig gammelt og nedslitt. Alt fungerer, det er bare gammelt. Trivelig betjening, god mat ( minus elendig glutenfritt/allergivennlig på buffeten), flott beliggenhet. Basseng og badstu hensatte en til gammelt østeuropeisk stil, treningsrommet knøttlite og utrivelig, rommet gammelt og slitt, men reint.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Torunn G
Anmeldt 19. august 2019

Desverre en tåkefull ettermiddag førte til liten uteaktivitet, dette ble kompensert med en god treretters middag i hyggelig atmosfære. Et bra danseorkester førte til at dansefoten som har vært passiv i mange år fikk liv igjen og gjorde oppholdet veldig bra for oss to dansglade. En vedlig hyggelig mottaking ved ankomst medførte en oppgradering av rom til en ok pris.

Romtips: Normalt eksemparisk utsikt dessverre tåke denne kveld.
Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, familiehelg
Anmeldt 13. august 2019

Første gang på dette hotellet. Reiser mye i jobben. Liker moderne minimalistiske hotell. Dette hotellet har ødelagt min smak. Ett rått hotell, og SKAL tilbake. Bare digger plassen. Ses garantert... kan ikke vente. Må dessverre reise videre..

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, TaraldsvikMontasjeAs
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Om man vil slappe av, vandre i fjellet, leie sykler og i tillegg spise god og mye mat , er dette hotellet man bør dra til. Det er ikke fancy og sterilt, innredningen er fortsatt av den gammeldagse retrostilen, men godt vedlikeholdt.Kosen og hyggen sitter i veggene.
Topp matbuffet på kvelden er bare å glede seg til.
Både eiere og ansatte er kjempehyggelige og utrolig hjelpsomme.
Hotellet har mye arrangementer med kjente artister og en pianobar som gir topp stemning.
Vi gleder oss til å komme tilbake.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Lill-Karin