Tripadvisor
Publiser
Innboks
Anmeldt 8. januar 2020 via mobile enheter

Fint sted hotell vært før 10 år siden da god mat fint der lyst komme til tilbake snart jeg får en god mat fint der lyst komme til tilbake snart jeg lagerenn gå ski på fjell og middag på hotellet da er vi på en

Dato for oppholdet: mars 2019
1  Takk, 814magnust
Anmeldt 7. januar 2020

Hotellet var bra, og ikke minst muligheten til å stå slalom ski på skianlegget som er knyttet til hotellet.

Veldig god mat og drikke og hyggelig personale. Nå var jeg der i julehelgen, men det er fint også i vinterferien og påskeferien

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, moknutsen
Anmeldt 11. desember 2019

Var på julebord/konsert der nå i helgen. Maten var meget variert og god, vanskelig å velge mellom alle godsakene. Dette er et hotell som har alt, og noe for enhver smak. Vi var på kosert på fredag, og lørdag vekslet vi mellom bar, pianobar, disco og live musikk. God stemning og hyggelige folk! Betjeningen er også supre. Kommer gjerne tilbake! Fikk ikke testet bassenget og shuffleboard.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, GlennH1348
Anmeldt 13. oktober 2019

Noen skriver at det er et "retro" sted. I mine øyne kun veldig gammelt og nedslitt. Alt fungerer, det er bare gammelt. Trivelig betjening, god mat ( minus elendig glutenfritt/allergivennlig på buffeten), flott beliggenhet. Basseng og badstu hensatte en til gammelt østeuropeisk stil, treningsrommet knøttlite og utrivelig, rommet gammelt og slitt, men reint.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Torunn G
Anmeldt 19. august 2019

Desverre en tåkefull ettermiddag førte til liten uteaktivitet, dette ble kompensert med en god treretters middag i hyggelig atmosfære. Et bra danseorkester førte til at dansefoten som har vært passiv i mange år fikk liv igjen og gjorde oppholdet veldig bra for oss to dansglade. En vedlig hyggelig mottaking ved ankomst medførte en oppgradering av rom til en ok pris.

Romtips: Normalt eksemparisk utsikt dessverre tåke denne kveld.
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, familiehelg