Tripadvisor
Gol
Publiser
Innboks
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

3. Nyttårsfeiring på Storefjell og topp stemning som vanlig. Familien Nibstad kan hotell og atmosfære . Ja. Eldre typer rom , men velholdt og bra størrelse. Kjempestemning i dansesalen og pianobaren holder liv til langt utpå morgenkvisten.
Gourmet Nyttårsmeny i buffeen, og deilig sen brunch dagen derpå.
Flott for familier og danse og sangglade folk.

Takk, Lill-Karin
Anmeldt 8. januar 2020 via mobile enheter

Fint sted hotell vært før 10 år siden da god mat fint der lyst komme til tilbake snart jeg får en god mat fint der lyst komme til tilbake snart jeg lagerenn gå ski på fjell og middag på hotellet da er vi på en

Dato for oppholdet: mars 2019
1  Takk, 814magnust
Anmeldt 7. januar 2020

Hotellet var bra, og ikke minst muligheten til å stå slalom ski på skianlegget som er knyttet til hotellet.

Veldig god mat og drikke og hyggelig personale. Nå var jeg der i julehelgen, men det er fint også i vinterferien og påskeferien

Takk, moknutsen
Anmeldt 11. desember 2019

Var på julebord/konsert der nå i helgen. Maten var meget variert og god, vanskelig å velge mellom alle godsakene. Dette er et hotell som har alt, og noe for enhver smak. Vi var på kosert på fredag, og lørdag vekslet vi mellom bar, pianobar, disco og live musikk. God stemning og hyggelige folk! Betjeningen er også supre. Kommer gjerne tilbake! Fikk ikke testet bassenget og shuffleboard.

Takk, GlennH1348
Anmeldt 13. oktober 2019

Noen skriver at det er et "retro" sted. I mine øyne kun veldig gammelt og nedslitt. Alt fungerer, det er bare gammelt. Trivelig betjening, god mat ( minus elendig glutenfritt/allergivennlig på buffeten), flott beliggenhet. Basseng og badstu hensatte en til gammelt østeuropeisk stil, treningsrommet knøttlite og utrivelig, rommet gammelt og slitt, men reint.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Torunn G