TripadvisorUSD 187
Booking.comUSD 188
Trip.comUSD 188
CheapTicketsUSD 187
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Onsdag-lørdagstur med familien på 4.
God frokost og fantastisk middag. Hotellet tok restriksjoner mtp Covid-19. Noe som var fantastisk!
De delte inn alle gjestene i ulike tidsgrupper for når man skulle spise frokost og middag.
Dette medførte til ro i matsalen.
Masse fine aktiviteter for store og små.
Badeavdeling, ridning, tråbåt, fjelltopper, utleie av sykler. Samt kost avstand til Gol sentrum.
Vil absolutt anbefale et opphold her.

2  Takk, 485catharinat
Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

Har nå nylig bodd på dette hotellet for andre gang, og har bare positive opplevelser derfra.
Gjennomgående meget hyggelige ansatte og god service.
Er du av typen som setter pris på god mat så MÅ du besøke dette hotellet. Her får du virkelig mat av førsteklasses kvalitet, til ordinære priser.
Et tips for å toppe oppholdet er å betale litt ekstra for oppgradert rom med utsikt.
PS, kjører du el-bil så trenger du ikke bekymre deg for om du har strøm nok til tilbaketuren. På hotellet her får du ladet, flere ladepunkter!

Dato for oppholdet: mars 2020
2  Takk, Pål T
Anmeldt 31. januar 2020

Et topp opphold i godt selskap av venner. Da været ikke var på sitt beste er det godt å ha hotellets innendørstilbud, hvilket består av en god frokost- og middagsbuffet, underholdning på kveld samt vannland. Vil særlig gi en utmerkelse til de danske pikene i baren, som var særs hyggelig og behjelpelig!

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, JoakimHaugen
Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

3. Nyttårsfeiring på Storefjell og topp stemning som vanlig. Familien Nibstad kan hotell og atmosfære . Ja. Eldre typer rom , men velholdt og bra størrelse. Kjempestemning i dansesalen og pianobaren holder liv til langt utpå morgenkvisten.
Gourmet Nyttårsmeny i buffeen, og deilig sen brunch dagen derpå.
Flott for familier og danse og sangglade folk.

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, Lill-Karin
Anmeldt 8. januar 2020 via mobile enheter

Fint sted hotell vært før 10 år siden da god mat fint der lyst komme til tilbake snart jeg får en god mat fint der lyst komme til tilbake snart jeg lagerenn gå ski på fjell og middag på hotellet da er vi på en

Dato for oppholdet: mars 2019
2  Takk, 814magnust