Jorunn
    • Hotels.com
      kr 811
    11.9 km fra Storefjell Resort Hotel
    Gratis parkering
    Back side, where the entrance is
    kr 1 690
      kr 950
    11.9 km fra Storefjell Resort Hotel
    Se flere hoteller i Gol
    Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Var på Storefjell hotell med 20 andre familiemedlemmer.. Vi har reist til hotellet hver år i 40år og kan virkelig anbefale og ta Norges ferie der. Angående covid 19 pandemien så tar hotellet alle forhåndsregler. Familien nibsta leverer fantastisk mat og opplevelser for hele familien. Vi kommer snart igjen....

3  Takk, ronnyt363
    Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Da det ble endring i ferieplanene og Norges-ferie i år ble det veldig naturlig å besøke Storefjell. Har vært der veldig mange ganger på vinteren og er svært fornøyd med service, mat og ski-muligheter. Var spent på hvordan de håndterte Covid19- situasjonen men det gikk helt knirkefritt. De hadde veldig gode smitteverntiltak uten at det gikk ut over kvaliteten på hverken mat eller service og vi følte oss veldig trygge. Det var også spennende å oppleve naturen på sommerstid og vi fikk noen fantastiske fine dager.

2  Takk, Annesesseng
    Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Onsdag-lørdagstur med familien på 4.
    God frokost og fantastisk middag. Hotellet tok restriksjoner mtp Covid-19. Noe som var fantastisk!
    De delte inn alle gjestene i ulike tidsgrupper for når man skulle spise frokost og middag.
    Dette medførte til ro i matsalen.
    Masse fine aktiviteter for store og små.
    Badeavdeling, ridning, tråbåt, fjelltopper, utleie av sykler. Samt kost avstand til Gol sentrum.
    Vil absolutt anbefale et opphold her.

2  Takk, 485catharinat
    Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

Har nå nylig bodd på dette hotellet for andre gang, og har bare positive opplevelser derfra.
    Gjennomgående meget hyggelige ansatte og god service.
    Er du av typen som setter pris på god mat så MÅ du besøke dette hotellet. Her får du virkelig mat av førsteklasses kvalitet, til ordinære priser.
    Et tips for å toppe oppholdet er å betale litt ekstra for oppgradert rom med utsikt.
    PS, kjører du el-bil så trenger du ikke bekymre deg for om du har strøm nok til tilbaketuren. På hotellet her får du ladet, flere ladepunkter!

Dato for oppholdet: mars 2020
    2  Takk, Pål Henrik T
    Anmeldt 31. januar 2020

Et topp opphold i godt selskap av venner. Da været ikke var på sitt beste er det godt å ha hotellets innendørstilbud, hvilket består av en god frokost- og middagsbuffet, underholdning på kveld samt vannland. Vil særlig gi en utmerkelse til de danske pikene i baren, som var særs hyggelig og behjelpelig!

Dato for oppholdet: januar 2020
    2  Takk, JoakimHaugen