Jansul
    • Priceline
    11.9 km fra Storefjell Resort Hotel
    Lostegard Hytter
      6.0 km fra Storefjell Resort Hotel
      Back side, where the entrance is
      Ingen bestillingsgebyrer
      • eDreams
      11.6 km fra Storefjell Resort Hotel
      Svømmebasseng
      Restaurant
      36.9 km fra Storefjell Resort Hotel
      Se flere hoteller i Gol
      Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Flott gammeldags hotell med oppusset rom som er veldig flott, flott og rent bad, moderne. Gangene og lobbyene minner om gamle dager men med god sjarm og rent utrykk, litt danskebåt- følelse. Show hvor barn og voksne kan danse og ta seg en forfriskning, spilleautomater, hoppeting, bordtennis, og ikke minst bassenget med den gøye sklien. Våre unger så ikke poenget med å reise på Tropicana på grunn av bassengfasilitetene på hotellet så vi tok ekstra runder i bassenget! Spise tilbudet til middag/kveld var det litt verre med, du kan velge mellom pizza, smørbrød eller buffet, som ble 1200kr for en familie på to voksne og to barn. Synes det er drøy pris og savnet mer valgmuligheter/al la carte. Ca 20 min med bil til Gol sentrum. Og obs! Vår favoritt var nok utsikten vi fikk, son var til hestene!!!

2  Takk, W9127XLbonnieb
      Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Tre dager på Storefjell Resort kan bli en opplevelse. Vi var veldig heldige med været de tre dagene vi bodde her. Sol og fin temperatur hver dag, noe som gjorde at vi med glede kunne ta våre fjellturer i det flotte turområdet på Golsfjellet. Flotte turløyper, godt oppmerket og med et perfekt utgangspunkt fra døra på hotellet.
      Egentlig er det kanskje vanskelig å finne et annet hotell her i Norge med slik kvaliteter som Storefjell har for de av oss som trives med fjellturer fra et hotell litt utenom det vanlige.
      Vi hadde et helt standard rom, ikke noe luksus av noen art. Men vi opplevde hotelloppholdet som en opplevelse. Mange og små momenter bidro til dette. Maten og hvordan frokost og middag ble servert i disse «coronatider» er vi virkelig imponert over. Maten i seg selv var en opplevelse, og vi gledet oss til hvert måltid. Spisesalen, resepsjonen og alle de øvrige rom var stilfulle og komfortable. Underholdningen var hyggelig, og både store og små virket som de var godt fornøyde med alle de tilbud som fantes i og utenfor hotellet. Vi planlegger nå et senere familietreff på Storefjell Resort som kanskje er en litt «ukjent perle» for mange trøndere. Vi kommer i hvertfall gjerne tilbake hit.

2  Takk, Heigen47
      Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde to netter her. Betjeningen var trivelig og maten, både frokost, lunsj (a la carte) og middagsbuffet var bra. Eneste minus var juicemaskin med mye vann, så smaken ble deretter.
      Litt «slitent» rom men topp renhold gjør det til en god opplevelse.

Badeanlegget er slitent men bra. Men, mange snakket om det litt for kalde vannet i hovedbassenget og i sklia. Bør opp med 1 til 2 grader.
      Veldig unødvendig med å måtte betale for bruk av de tre boblebadene. Mange bare satt opp i dem leeenge (uten bobler) og ikke så lett å si i fra at nå vil vi gjerne bruke ett med bobler. Skaper unødvendig irritasjon eller usikkerhet blant gjester. Ikke bra. Å litt «gjerrig» av hotellet. Hvordan er renholdet i disse når folk sitter oppi i timesvis uten av bassenget får renset?
      Påstand om at ni av ti ikke dusjet før de badet. Dette fordi garderobene er stengt, men det var to dusjer i badeanlegget som kunne benyttes. Vi gjorde det i tre dager. Her må det skiltes bedre enn det som var gjort til nå.
      Flott turområde ute, bra minigolf, hesteridning, lekepark ute og flere spill og hoppeslott inne. Flott trylleshow på kvelden og bra trubadur.
      Dette er et trivelig og bra hotell for familier og de litt eldre. Ett hotell som har noen forbedringer, men som likevel anbefales.

3  Takk, Adventures67
      Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Var på rundtur i Norge, og første stopp var Storefjell Resort. Det har en fantastisk beliggenhet, og veldig mye aktivitetsmuligheter. Vennlig betjening, og fantastisk mat!! Her ønsker jeg å komme tilbake! Absolutt verd et besøk!!!

2  Takk, risrjor
      Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Var på Storefjell hotell med 20 andre familiemedlemmer.. Vi har reist til hotellet hver år i 40år og kan virkelig anbefale og ta Norges ferie der. Angående covid 19 pandemien så tar hotellet alle forhåndsregler. Familien nibsta leverer fantastisk mat og opplevelser for hele familien. Vi kommer snart igjen....

3  Takk, ronnyt363