Trip.comUSD 182
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Veldrevet og velholdt familievennlig hotell. Fantastisk lekerom og kjekt badeanlegg. Variert bufeer og god frokost, men uten rundstykker og bakverk. Kun opptint brød. Rommet var pent, rent og romslig. Vi hadde to flotte dager på Storefjell og kan absolutt anbefale både hotell og sted!

Takk, RoesslandL
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er supert for familier med barn og har tilrettelagt med fint lekerom. Gode bassengfasiliteter, men litt for mye ekstra betaling. Fine rom og hyggelig betjening. Maten var ok, men samme buffe tre måltid etterhverandre er lite fantasifullt. Is ble ikke fylt på, og generelt litt kjedelig mat.
Med litt mer innsats så kan dette bli et topp sted.

Takk, RosslandR
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Flott og stort hotell. Mange aktivitetstilbud på selve hotellet. Rommet var rent og ryddig. Hyggelig staff!

Vi kom med sykkel, og området rundt hotellet var ypperlig for dagsturer. Infobrosjyrer på hotellet guidet oss til en super tur rundt om på Gol-fjellet.

Det var muligheter for å bestille mat/drikke på rommet, samt i restauranten hele dagen.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, liveov
Anmeldt 27. desember 2020 via mobile enheter

Hotellet er veldig stort, mange rom, flere sittegrupper over store flater med forskjellige innredninger. Det er velholdt, men bærer litt preg av at tidlig 2000 tallet har passert.
Vi bestilte deluxe dobbeltrom med utsikt, fikk feil rom men det ordnet de kjapt opp i. {de er forøvrig de nyeste og mest kostbare rommene}
Rommet er greit nok, men i 2020 og til en slik pris så må det forventes velvære produkter på badet, og en eske kleenex til bruk under sminke. Videre så må det være kaffemaskin og vannkoker inne på på rommet, så må et slikt rom også inneholde morgenkåper og tøfler til gratis bruk.
Vinglass må være tilgjengelige på rommet, forøvrig vinglassene som brukes i restauranten er ikke mye til vinglass å være.
De reklamerer med flere badstuer, trimrom og basseng. For å bruke basseng så må man leie morgenkåper til kr 75,- pr kåpe, skal man bruke boblebad må man også betale for dette kr 30,- pr omgang. Shuffleboard, biljard må man også betale for, så kort forklart, alt koster ekstra hvis man vil gjøre noe, og når man titulerer seg som fullservice hotell, da må man også gi det lille ekstra til kundene.
Maten er helt grei så lenge det er buffet vi snakker om.

Dato for oppholdet: desember 2020
2  Takk, 211jong
Anmeldt 7. oktober 2020 via mobile enheter

Dette er et kjempekoselig hotell, med hyggelige ansatte og mange fine turmuligheter i området. Anbefales på det varmeste. De leier ut sykler, har egen spaavdeling og svømmebaseng. Jeg koste meg der i 19 dager, og kunne gjerne vært der lenger

Dato for oppholdet: september 2020
Reisetype: Reiste alene