Anmeldt 10. juni 2018

Vi var ei gruppe på 8 personer, møte på dagen og sosialt på kvelden. Hjemmehyggelig sted, vakre omgivelser. Anbefales for den varme velkomst. Buffet med bra utvalg, men de glutenfrie utvalg var noe begrenset.

Romtips: Rom med balkong.
Opphold: juni 2018, reiste på forretningsreise
Takk, Ida Marie H
Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Et super koselig hotell i praktfulle omgivelser. Her er det lagt til rette for at gjester i alle aldre skal trives. Vårt besøk var lagt til påsken denne gangen. Vi fikk oppleve et nydelig påskepyntet hotell, varierte aktiviteter , flotte skiløyper, kvalitetstid i solveggen, velsmakende mat og god service. Tusen takk og vi gleder oss til neste gang. Anbefales!

Opphold: februar 2018
Takk, monicab885
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Vi var ca 60 stk på ett 4 dagers opphold på Oset. Ble veldig positivt overrasket. Hotellet er super koselig. Og personalet ( spesielt i restauranten ) er veldig koselige og behjelpelige... vi fikk ett ny oppusset rom. God plass til 2 voksne og to ungdommer/barn..rengjøring og bytting av håndkleet fungerte supert.... gode senger og flott utsikt rett ut på slalomanlegg og skiløyper. hotellet arrangerte ake konkurransen og vitenshow m Andreas Wahl ( veldig bra forøvrig)...
Bassenget holdt god temperatur og barna stor koset seg.
Maten var av høy og god kvalitet,,, og var greit variert fra dag til dag...
Masse snø og herlig oppkjørte skiløyper

Alt i alt ett supert oppholdt. Vi kommer mer en gjerne tilbake. Vi hadde en herlig tur. Hadde gitt full pott på «rangering» men det er ett par minus
Feks
Bassenget burde ha blitt noe «delt av» med en svømme bane til voksen. Feks 1/4 til svømme bane og resten til barna. Det blir mye «herjing» i bassenget og det er ikke mulig å svømme 4 svømmetak engang. Barn hopper fra alle kanter. Fikk selv ett barn i hodet. Så det er simpelthen umulig for voksne å oppholde seg i bassenget ( det var forøvrig mye barn i bassenget. Men mer enn god nok plass til Evt å dele av litt )

Maten i restaurant bør merkes med Allergener. Ingenting er merket. Skummelt for oss m laktose /skalldyr / nøtter og div allergier. Det var satt frem glutenfritt knekkebrød osv til frokost. Men på alle andre hoteller vi har vært ( både i Norge og utenlands) er maten alltid godt merket.

Opphold: mars 2018, reiste med venner
Takk, Line L
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Oset er et ypperlig utgangspunkt for vinterferie for både barn og voksne. God atmosfære på hotellet, nydelig mat, ekstra matservice for barna, fantastisk løypenett som starter ved hotelldøra og skitrekk like ved.

Opphold: februar 2018, reiste med familie
Takk, Marit H
Anmeldt 13. oktober 2017 via mobile enheter

Har hatt en kjempefin uke på oset
Anbefales.
Super koselig hotell.
Veldig god mat,og hyggelig betjening.
Vi var 2 voksne og 2 barn
Vi fikk 2 fine rom ved siden av hverandre
Rommene var nyoppusset og fine.
Hotellet hadde også treningsrom og svømmebasseng, som var bra.
Vi anbefaler andre å ta seg en tur til
Oset høyfjellshotell

Opphold: oktober 2017, reiste med familie