Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Etter en lang biltur over fjellet, var det koselig å komme til Oset. En svært hyggelig dame i resepsjonen, blid og trivelig. Koslige, gammeldagspreg over rommet, i en positiv forstand. Vi kom litt sent, barna gledet seg å bade i bassenget, som desverre stengte kl 19. Da fikk vi beskjed at " bad i vei, vi kan stenge kl 20 bare for dere". Hurra, dama der er digg, fikk en mor høre da. Og en innholdsrik kveldsbuffe, med masse god mat. Og ikke minst, et flott lekeapparat..
Her kommer vi tilbake.

Opphold: august 2018, reiste med familie
1  Takk, Cecilie R
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

God mat, hyggelig betjening, meget barnevennlig og en koselig atmosfære. Stor plass inne på hotellet, med koselige sittegrupper rundt omkring. Kjekt med basseng og stort uteområde. Vi hadde en fin natt her :)

Opphold: juli 2018, reiste med familie
Takk, Birgitte Engen D
Anmeldt 24. juli 2018

Hyggelig personal og fine bademuligheter ved vannet rett nedenfor. Fint å kunne ta med hund på noen rom. Bra lekeplass med morsom hindrlöype. Stor, fin basseng. Masse turmulighete rett utenfor. Fin utsikt mot vann og fjell.

• Opphold: juli 2018, reiste med familie
Takk, UlrikaMT
Anmeldt 16. juli 2018

Mange muligheter for å gå på tur om sommeren.
Vi følte at vi bodde midt i en Freia reklame.
Fine bademuligheter maks 5 minutter fra hotellet.
Suveren service, god mat.
Veldig grei størrelse på svømmebassenget.
Alt ble lagt til rette for at vi skulle ha et fint opphold og det fikk vi.
Vi fikk t.o.m. da vi hadde problemer med punktert dekk.

Romtips: Litt slitt rom, men med en deilig veranda.
  • Opphold: juli 2018, reiste som et par
Takk, Wettergreen
Anmeldt 30. juni 2018

Var der kun en natt. Ble gott tatt i mot.. Terrenget rundt hotellet er vakkert og er godt beregnet for flotte turer både om vinteren og resten av året. Hotellet har greit svømmebasen både for store og små.

Romtips: Holder på å pusse opp en del rom. Spør om å få utsikt mot skibakkene.
  • Opphold: juni 2018, reiste med familie
Takk, over2015