Anmeldt 9. september 2018

Veldig koselig hotell. Vi har møtt velvillig og svært serviceinnstilt personale som bidro til at helgen ble super. Maten skal jeg ikke engang forsøke å beskrive med flere ord enn ett: FANTASTISK! Deilig å kunne ta med hundene på hotell, der hunderommene har sin egen utgang, og det ikke stilles krav om at hunden må ligge i bur. Hit skal vi definitivt tilbake.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Gry E
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Etter en lang biltur over fjellet, var det koselig å komme til Oset. En svært hyggelig dame i resepsjonen, blid og trivelig. Koslige, gammeldagspreg over rommet, i en positiv forstand. Vi kom litt sent, barna gledet seg å bade i bassenget, som desverre stengte kl 19. Da fikk vi beskjed at " bad i vei, vi kan stenge kl 20 bare for dere". Hurra, dama der er digg, fikk en mor høre da. Og en innholdsrik kveldsbuffe, med masse god mat. Og ikke minst, et flott lekeapparat..
Her kommer vi tilbake.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Cecilie R
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

God mat, hyggelig betjening, meget barnevennlig og en koselig atmosfære. Stor plass inne på hotellet, med koselige sittegrupper rundt omkring. Kjekt med basseng og stort uteområde. Vi hadde en fin natt her :)

Takk, Birgitte Engen D
Anmeldt 24. juli 2018

Hyggelig personal og fine bademuligheter ved vannet rett nedenfor. Fint å kunne ta med hund på noen rom. Bra lekeplass med morsom hindrlöype. Stor, fin basseng. Masse turmulighete rett utenfor. Fin utsikt mot vann og fjell.

Takk, UlrikaMT
Anmeldt 16. juli 2018

Mange muligheter for å gå på tur om sommeren.
Vi følte at vi bodde midt i en Freia reklame.
Fine bademuligheter maks 5 minutter fra hotellet.
Suveren service, god mat.
Veldig grei størrelse på svømmebassenget.
Alt ble lagt til rette for at vi skulle ha et fint opphold og det fikk vi.
Vi fikk t.o.m. da vi hadde problemer med punktert dekk.

Romtips: Litt slitt rom, men med en deilig veranda.
Takk, Wettergreen