Anmeldt 3 uker siden

Vi var der i den 26 Oktober til 28 oktober. Hotellet ligger nydelig til med masse skiløyper. Vi fikk ett flott rom, deilig seng , rent og pent. Pent bad med dusj og badekar. Kjempehyggelig betjening , fabelaktig frokost , lunch og middager. To barer. Svømmebasseng, bastu og trimrom. Har også flotte familierom. Luftige fine oppholdsrom. Må være topp når snøen kommer.

Romtips: Rommet virket godt isolert, hørte ikke andre gjester. Vi hadde rom i 1 etg.
  • Opphold: oktober 2018, reiste som et par
Takk, Halvprsen
Anmeldt 9. september 2018

Veldig koselig hotell. Vi har møtt velvillig og svært serviceinnstilt personale som bidro til at helgen ble super. Maten skal jeg ikke engang forsøke å beskrive med flere ord enn ett: FANTASTISK! Deilig å kunne ta med hundene på hotell, der hunderommene har sin egen utgang, og det ikke stilles krav om at hunden må ligge i bur. Hit skal vi definitivt tilbake.

Opphold: september 2018, reiste med venner
Takk, Gry E
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Etter en lang biltur over fjellet, var det koselig å komme til Oset. En svært hyggelig dame i resepsjonen, blid og trivelig. Koslige, gammeldagspreg over rommet, i en positiv forstand. Vi kom litt sent, barna gledet seg å bade i bassenget, som desverre stengte kl 19. Da fikk vi beskjed at " bad i vei, vi kan stenge kl 20 bare for dere". Hurra, dama der er digg, fikk en mor høre da. Og en innholdsrik kveldsbuffe, med masse god mat. Og ikke minst, et flott lekeapparat..
Her kommer vi tilbake.

Opphold: august 2018, reiste med familie
1  Takk, Cecilie R
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

God mat, hyggelig betjening, meget barnevennlig og en koselig atmosfære. Stor plass inne på hotellet, med koselige sittegrupper rundt omkring. Kjekt med basseng og stort uteområde. Vi hadde en fin natt her :)

Opphold: juli 2018, reiste med familie
Takk, Birgitte Engen D
Anmeldt 24. juli 2018

Hyggelig personal og fine bademuligheter ved vannet rett nedenfor. Fint å kunne ta med hund på noen rom. Bra lekeplass med morsom hindrlöype. Stor, fin basseng. Masse turmulighete rett utenfor. Fin utsikt mot vann og fjell.

• Opphold: juli 2018, reiste med familie
Takk, UlrikaMT