Christian W
15.1 km fra Oset Høyfjellshotell
    13.4 km fra Oset Høyfjellshotell
    15.1 km fra Oset Høyfjellshotell
    Gratis parkering
    Back side, where the entrance is
    • Agoda.com
    15.2 km fra Oset Høyfjellshotell
    Svømmebasseng
    Restaurant
    33.3 km fra Oset Høyfjellshotell
    20.8 km fra Oset Høyfjellshotell
    Se flere hoteller i Gol
    Anmeldt 6. juli 2020

Reiste sammen med ei venninne i juni 2020. Vi hadde et hyggelig opphold på Oset. Opplever betjeningen som veldig hyggelige og imøtekommende. Vi kunne leie gode sykler på hotellet og hotellet ligger svært godt til i forhold til nydelige sykkelstier (Mjølkevegen). Frokost og middag smakte nydelig, gode autentiske smaker. Hyggelige fellesområder ved resepsjonen. Hotellet er gammelt og kanskje ikke top-moderne, men alt i alt et sjarmerende høyfjellshotell.

Dato for oppholdet: juni 2020
    1  Takk, Synneannika
    Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Familiene kom til Oset fredag 28/2-20. Vi var 13 personer, 3 barn, 3 ungdommer og 7 voksne. Kirsti i resepsjonen tok imot oss med varme og stort smil. Rommene vi fikk var romslige og lyse. Barnefamiliene fikk fine connection rom. Hvis noe skal sies er det vel at rommene kunne trenge en liten oppgradering.
    Frokost, lunch og buffet middagen var bra. God og variert mat. To i selskapet har cøliaki og dette ble tatt på største alvor. Det var lite de ikke kunne spise, og alltid godt glutenfritt brød.
    Vi hadde festmiddag lørdag i eget rom for oss. Koselig rom pent pyntet og egen “kelner“. Vi fikk servert en treretters middag. Nydelig!!
    Mange fine aktiviteter for barna som ikke hadde lyst til å dra hjem. Vi koste oss alle sammen. En stor takk til dere som jobber på Oset og virkelig setter gjestene i høysetet.
    Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: februar 2020
    Takk, 535kirstent
    Anmeldt 6. oktober 2019 via mobile enheter

Nydelig beliggenhet, god mat og supre ansatte gjorde våre tre høstdager her ekstra gode. Barna elsket både basseng og buffet og vi voksne fikk nydelige turer og riktig god mat og service. Vi vil tilbake!

Dato for oppholdet: oktober 2019
    Takk, Karius1969
    Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Stoppet innom på en sykkeltur på Golsfjellet.
    Hyggelig og rolig fjellhotell med koselig interiør.
    Her lager de kjempestore deilige vafler som er verdt å prøve . Hotellet ligget like ved et stort vann det kan være fint å sykle rundt.

Dato for oppholdet: august 2019
    Takk, Lill-Karin
    Anmeldt 2. august 2019

Vi fikk æren av å oppleve en vanvittig god buffet, som inkluderte herlig struts, deilig elg og ett hav av dessert! Vi opplevde en gjeng av utrolig glade og serviceinnstilte ansatte, ett flott hotell og nydelige rammer:) At været var flott, satte heller ingen demper på turen. Oset Fjellkirke er forresten ett av de vakreste byggverkene jeg har sett. Tusen takk til alle ansatte på Oset!

Dato for oppholdet: august 2019
    Takk, StianW83