eDreams
Agoda.com
FindHotel
Priceline
Anmeldt 25. juli 2021

Vi var på et fem dagers baseopphold på Oset i juli. Veldig trivelig hotell og personale, og svært god informasjon og oppfølging i forkant av oppholdet. Brukte dagene på sykkelturer bl.a. Golsfjellet rundt og Stølsvidda. Oset leier ut sykler, både manuelle og el-sykler i samarbeid med Storefjell, det fungerte fint, fusk med giret på den ene sykkelen ble fikset da vi sa fra om det. Men det hadde vært fint om også høyden på sykkelstyret kunne reguleres, det var ikke mulig på disse. Noe å tenke på når sykkelparken skal fornyes kanskje.
Kjempegod mat, det synes også den ene veganeren av oss som likevel kunne ønsket seg vegansk melk/havredrikk på frokostbordet. Topp sykkel-/turterreng og solnedgangen ved Tisleifjorden er ubetalelig.
Store, flotte fellesarealer, mange sittegrupper. Vi anbefaler Oset på det varmeste og kommer gjerne igjen.

1  Takk, Toril1960
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Naturperlene rundt dette hotellet er magiske. Her er det mange muligheter. På sykkel, til fots, i båt eller ski.
Innendørs er atmosfæren lun og god. Alle som jobber her meget vennlig. Maten vi fikk servert var hjemmelaget og smakte godt.
Smittevernet blir tatt på alvor, sprit og avstand. Vi følte oss trygge under hele oppholdet.
Tusen takk for denne gang. Vi kommer igjen og igjen

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, reiseglad666
Anmeldt 30. august 2020

Dette er liksom «vårt hotell» . Har vært her mange ganger gjennom mange år . Vi liker oss godt på Oset . Det begynner å bli litt slitt i trapper og ganger . men dette oppveies av veldig hyggelig personale og atmosfæren på hotellet. Bra tur- og sykkelterreng rett utenfor døra . Dette hotellet anbefales , og vi kommer gjerne snart igjen .

Romtips: Vi hadde kategorien under suite. Anbefales.
Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, trondv829
Anmeldt 29. august 2020

Hotellet er flott, passe stort - passer for alle. God egnet for familier med barn da det er oversiktlig og har aktivitetsrom og svømmebasseng. Det er hyggelig å være der og en føler seg virkelig "hjemme". Betjeningen med hotelldirektør Gudrun Hesla i spissen gir deg en god følelse av å være velkommen og ønsket og det er rom for uformell prat. Stedet må bare oppleves! Man blir avhengig! Jeg har vært de årlig i Påsken siden 1997 og også andre ganger på året. Som oftest har jeg vært der med familie, men jeg har og vært på kurs der og denne gangen var det med venner.

Takk, Unnie H
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Vi feiret bryllupet til et vennepar og har aldri hatt maken til god service. Bevertningen er imøtekommende, hyggelige, servicenummer og meget blide. Anbefaler alle å ha bryllup, seminarer eller andre arrangementer her. Vil spesielt nevne Robert som gav alt han kunne for å gi oss en fantastisk feiring!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 531christianw