Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Flott plass og fantastisk sanitær anlegg, rent og pent. Praktisk med lekeplass og basseng inne på området. Blir nok ikke vårt siste besøk. Kort vei inn til Gol sentrum. Tips til dere som skal på Tropicana badeland er å snakke med resepsjonen for å få rabatt billetter.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, aastun
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Området er veldig fint, lekeplassene ser bra ut og dersom du skal ligge i bobil eller campingvogn så er sikker alt bra, men ikke spis biffsnadder i restauranten. Maten var så dårlig at min 8 åring som ikke kan lage mat kunne laget det bedre, dersom jeg ikke hadde betalt på forhånd hadde jeg bare gått når jeg fikk maten "vi spiste noen munnfull og gikk" det var rett og slett skremmende. Hyttene er gamle og tydelig slitte med mangler og feil opprevet laminat på gulvet vinduer som ikke kan lukkes. Dersom du reiser her bør du ikke ligg i hytte og ikke spis på restauranten.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, svein ove s
Anmeldt 24. september 2017 via mobile enheter

Vi ankom seint men det gjorde ingenting, snille mennesker tok godt imot oss. Her var god service og gode fasiliteter. Store toaletter med dusj.
Uttak for påfyll av vann og gode renovasjonsløsninger for bobil og campingvogn.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, 985bjartev
Anmeldt 16. september 2016

Campingvogn , ikke noe å si på prisen . God Service Rene sanitærforhold for liten og stor, ingen ekstra betaling for dusj. Vi fikk vasket hunden også, eget hundebad . Det er også egen hundetoalett øverst ved stien Gratis internet
God mat på kroen, prisen var overkommelig .
Hvis man har barn med er det greit å bo på oppsiden av veien, stor lekeplass og basseng (her er det dyrt hvis hele familien skal inn).

Romtips: Bo innenfor porten over veien fra resepsjonen.
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Laila R
Anmeldt 4. september 2016

Fin camping, for al del.
Men kommer du med campingbuss...
STYR UNNA... SYKE PRISER
395,- pr døyn.
Store prisforskjeller for bobil og campingbuss.
målte opp lengde på bil med voge... ca 14 meter.
bussen vår er 12.
store prisforskjeller ute og går....
vi bruker ikke mer plass en andre.
Så ikke noe lengre opphold der for oss.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, IngeW147