eDreams
Agoda.comUSD 98
FindHotel
ZenHotels.com
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Ein grei camping for eit stopp på vegen. Dessverre litt kaos når ein kan sette vogna/bobilen/telt der ein vil. Då tenke ein gjerne ofte på seg sjølv - så det blir vanskelig å finne seg plass når det skal vere 3 meter mellom… Hadde vore bedre om dei visste oss plassane… Ellers reint og fint. God mat på kroa

Takk, frktn
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en natt på hytte med familien på Gol i juli 2020. Enkel standard på hyttene, men det var rent og godt vedlikeholdt. Renslige og ryddige sanitæranlegg, samt kjempefine lekeplasser for ungene. De har også et fint utendørs badeanlegg.

Takk, johnnydahlenb
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Flott plass og fantastisk sanitær anlegg, rent og pent. Praktisk med lekeplass og basseng inne på området. Blir nok ikke vårt siste besøk. Kort vei inn til Gol sentrum. Tips til dere som skal på Tropicana badeland er å snakke med resepsjonen for å få rabatt billetter.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, aastun
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Området er veldig fint, lekeplassene ser bra ut og dersom du skal ligge i bobil eller campingvogn så er sikker alt bra, men ikke spis biffsnadder i restauranten. Maten var så dårlig at min 8 åring som ikke kan lage mat kunne laget det bedre, dersom jeg ikke hadde betalt på forhånd hadde jeg bare gått når jeg fikk maten "vi spiste noen munnfull og gikk" det var rett og slett skremmende. Hyttene er gamle og tydelig slitte med mangler og feil opprevet laminat på gulvet vinduer som ikke kan lukkes. Dersom du reiser her bør du ikke ligg i hytte og ikke spis på restauranten.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, svein ove s
Anmeldt 24. september 2017 via mobile enheter

Vi ankom seint men det gjorde ingenting, snille mennesker tok godt imot oss. Her var god service og gode fasiliteter. Store toaletter med dusj.
Uttak for påfyll av vann og gode renovasjonsløsninger for bobil og campingvogn.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, 985bjartev