“Ekte norsk”

Solstad Dining
Vurdert som nr. 6 av 17 Restauranter i Gol
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Super norsk mat til OK priser. Koselig spisested både ute og inne. Alltid hyggelig personale. I desember er det gratis dessertbord til middagen dom familien benytter seg av.

Dato for besøk: august 2018
Takk, l_rerm

Anmeldt 30. desember 2017 via mobile enheter

Skrekkelig kylling i god kremet tagliatelle, siste besøk ever, det eneste positive er at vi ikke ble syke

Dato for besøk: november 2017
Takk, ingjerdw2016
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Godt utvalg i tradisjonelle middagsretter til fornuftige priser. Gode grønnsaker og sauser. Anbefales

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Getaway184344
Anmeldt 21. september 2017 via mobile enheter

Veldig god mat og store porsjoner til en rimelig pris. Sentralt beliggende. Bra lokaler og hyggelig betjening.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Britt S
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Vi reiser ofte frå Oslo og og då er det fast rutine at vi et omelett på Solstad kafe. Beste omelett vi veit! God service også!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, hanah503

Reisende som så på Solstad Dining, så også på

Har du vært i Solstad Dining? Del dine erfaringer!