“Lunsj”

Solstad Kafe AS
Vurdert som nr. 2 av 14 Restauranter i Gol
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Koselig plass, god mat. Hyggelig betjening. Ligger fint til i enden av en travel gate. Kommer garantert tilbake.

2  Takk, siriha2020

Anmeldt 30. april 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening og meget god burger og schnitzel. Fin panfløytemusikk. Tar gjerne et besøk her igjen.

Dato for besøk: april 2020
Takk, 364siljes
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Delikat og god mat!
Vi valgte svinekam m/bbq saus, biffsnadder og kalvesteik(dagens m/dessert) Alt var flott anrettet og smakte fortreffelig. Store porsjoner.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, 929karie
Anmeldt 27. februar 2020 via mobile enheter

Meget service - innstilt og rask servering av maten. Gode barnemenyer. Vi spiste fiskesuppe som ble overraskende god takket være det pannestekte brødet med smør som fulgte med. Varm, god og hjemmelaget mat til greie priser. Koselig sted som anbefales.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, chrispatrickr
Anmeldt 12. juli 2019 via mobile enheter

Vi var innom for å spise middag. Nydelig mat som kom raskt. Kjempegod service av en ung mann bak disken. Vi kommer tilbake ☺️

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, vigdisb622019

Reisende som så på Solstad Kafe AS, så også på

Har du vært i Solstad Kafe AS? Del dine erfaringer!