“Ikke fornøyd”

Solstad Kafe AS
Vurdert som nr. 2 av 14 Restauranter i Gol
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en storfamilie på 10 som spiste der i juli. På forhånd hadde vi fått opplyst at all mat var hjemmelaget. Det viste seg dessverre ikke å stemme, da pannekakene på barnemenyen var ferdigproduserte. For øvrig var maten okei til god, men fiskeporsjonene var små og akkompagnert av MYE potet. For øvrig spiste vi schnitzel og biffsnadder. Det lå en vaskeklut på bordet vårt som aldri ble fjernet, til slutt fjernet jeg den selv. Innredning og miljø var spartansk og kanskje litt kantine-aktig. Atmosfæren var likevel god.

1  Takk, 791olam

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her med familien og spiste middag, trivelige ansatte, rent og ryddig her, rask servering av maten, smakte veldig godt, alt laget med hjertet fra kjøkkenet, store porsjoner, hit kommer vi tilbake, anbefales alle.

1  Takk, JohnChefNorway
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Koselig plass, god mat. Hyggelig betjening. Ligger fint til i enden av en travel gate. Kommer garantert tilbake.

2  Takk, siriha2020
Anmeldt 30. april 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening og meget god burger og schnitzel. Fin panfløytemusikk. Tar gjerne et besøk her igjen.

Dato for besøk: april 2020
Takk, 364siljes
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Delikat og god mat!
Vi valgte svinekam m/bbq saus, biffsnadder og kalvesteik(dagens m/dessert) Alt var flott anrettet og smakte fortreffelig. Store porsjoner.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, 929karie

Reisende som så på Solstad Kafe AS, så også på

Har du vært i Solstad Kafe AS? Del dine erfaringer!