“Ypperleg mat”

Solstad Gjestegård
Vurdert som nr. 8 av 18 Restauranter i Gol
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Her fekk eg god mat. Biff snadder. Maten er laga frå bunnen av. Derfor er det ikkje noko som har stått lenge. Gode conona tiltak også.

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, 445vidarf

Anmeldt 7. august 2020

Eneste stedet på hele Gol man kan besøke trygt og spise fantastisk mat under disse tidene. En familie som jobber hard, vasker konstant, viser deg til bords eller forteller deg hvor du kan sette deg. Maten er fersk, hjemmelaget og mer en bare god. Hyggelige folk som man kan snakke enkelt med, og føler som man kommer hjem hos noen.
Jeg vet hvor jeg skal spise på Gol!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, BSNesbyen
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en storfamilie på 10 som spiste der i juli. På forhånd hadde vi fått opplyst at all mat var hjemmelaget. Det viste seg dessverre ikke å stemme, da pannekakene på barnemenyen var ferdigproduserte. For øvrig var maten okei til god, men fiskeporsjonene var små og akkompagnert av MYE potet. For øvrig spiste vi schnitzel og biffsnadder. Det lå en vaskeklut på bordet vårt som aldri ble fjernet, til slutt fjernet jeg den selv. Innredning og miljø var spartansk og kanskje litt kantine-aktig. Atmosfæren var likevel god.

1  Takk, 791olam
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Koselig plass, god mat. Hyggelig betjening. Ligger fint til i enden av en travel gate. Kommer garantert tilbake.

2  Takk, siriha2020
Anmeldt 30. april 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening og meget god burger og schnitzel. Fin panfløytemusikk. Tar gjerne et besøk her igjen.

Dato for besøk: april 2020
Takk, 364siljes

Reisende som så på Solstad Gjestegård, så også på

Har du vært i Solstad Gjestegård? Del dine erfaringer!