“God mat ”

Jing Ming Chen Cafe Oasen
Kjøkken: Kinesisk, Norsk
Anmeldt 16. april 2017 via mobile enheter

Riktig godt mat.
Overkommelige priser. Gode porsjoner.
Fine lokaler. Rent og service innstilte ansatte

Dato for besøk: april 2017
Takk, renate h

Anmeldt 25. juli 2016

Dette er våres sted når vi går ut for å spise,den er litt utenom de vanlige spisestedene men det er god mat og service der

Dato for besøk: juni 2016
Takk, AlfK84
Anmeldt 2. januar 2016 via mobile enheter

Bestillte scampi med sutsøt saus, og biff teriyaki. Vi fikk begge samme sausen som var en toro tomatsaus med eddik. Det var heller ikke scampi som ble servert, men frossne crab sticks. Dyrt for så dårlig mat.

Dato for besøk: oktober 2015
1  Takk, Thea R
Anmeldt 21. desember 2015 via mobile enheter

Det var reservert bord som stod klart da vi kom. Service innstilt betjening. Maten kom raskt å det var mye. Det var helt grei Kinamat.

Dato for besøk: desember 2015
Takk, 318elisabethh
Anmeldt 21. november 2015 via mobile enheter

God service og meget god mat. Rett nr 69 var slik den skal være. Skikkelig varm jernplate med godt krydret kinesisk mat! Koselige omgivelser i nytt lokale!

Dato for besøk: november 2015
Takk, VelaBlanca