eDreamsUSD 277
TripadvisorUSD 276
StayForLong
Agoda.comUSD 276
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Ren, koselig leilighet med det en trenger av utstyr. Tv, internett. Rabatt på Tropicana badeland som var kjempesuksess for de aller minste. Veldig god viltburger i restauranten på hotellet. Lekekrok, kino hver dag i høstferien, bowling og div. aktiviteter for barn. Kort vei opp på fjellet. Lunt og koselig i Gol sentrum også. Vi har kost oss. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Nightbe
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 31 personer som gjerne drar tilbake til Pers Hotell. Både middagsbuffeten frokosten var innbydende og smakte deilig. Vi var der i 3 netter og det var forskjellige retter på buffeten hver kveld. Hyggelig med musikk "tilpasset årsklassen". Dit drar vi gjerne igjen.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, gunvoro361
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Det er noe med atmosfæren på Pers. Har vært der flere ganger ifm. jobb, og det er alltid like hyggelig å komme tilbake. Frokosten er bra, rommene store, sentral beliggenhet og man sover godt. Trenger du et hotell i området er Pers anbefalt. Middagen tar du på kjersti’s mat og vinhus rett rundt hjørnet.

Kan dere åpne bassenget fra kl. 7 slik at det går an å starte dagen med en svømmetur?

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, alibaba-oslo
Anmeldt 27. august 2018

Hadde en overnatting der etter Bjørneparken på vei til Haugstøl, da 10-åringen ønsket å vise meg badelandet.
Rommet var OK, ble anbefalt å prøve restauranten på hotellet for middag.
Der var maten god og til en helt grei norsk pris. Dagen etter i badeland, som var gøy men fremstod noe slitt. Frokosten på hotellet var ordinær.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Osloulven
Anmeldt 1. august 2018

Jeg hadde bestilt rom over nettet med dobbeltseng og sovesofa til meg og mine to barn for kr. 1291. Da vi skulle sjekke inn, ble prisen satt opp til kr. 1591. Vi kom direkte fra hotell i Oslo der det var problemfritt å bo en hel og to halve på dobbeltrom. Lite fleksibilitet utvist fra ung kvinne i resepsjonen. Hun påstod indirekte at mine to småjenter ville spise mer til frokost enn en voksen mann, noe som selvsagt er vrøvl, da de bare pirker i maten. Uansett, for dette måltidet måtte vi betale 300 kr ekstra. Rommet var bedrøvelig, enkelt og greit. Riktignok fikk vi oppgradert rommet (denne gangen ny kvinne i resepsjonen, langt mindre firkantet enn den første) da jeg meldte fra om at sovesofaen ikke var oppredd. Barna hadde blitt lovet bading i Tropicana dagen etter, og vips så hadde vi svidd av to tusen på Pers. Bading burde være gratis for hotellets gjester når man betaler slik blodpris. Dersom du vurderer Pers på Gol, fraråder jeg dette på det sterkeste.

Romtips: Styr unna! Stopp heller i Flå.
Dato for oppholdet: juli 2018
3  Takk, Karita