Vio.com
  • ZenHotels.com
  • Agoda.com
1.2 km fra Pers Hotel
Gratis Wi-Fi
Centuries old cabins with the rustic Norwegian energy you would hope to find when traveling through Norway but with the modern comforts that make it cozy and wonderful. This place was a gem in my travels and Newt and his wife were the most hospitable hosts. Magic. So grateful I found this magnificent place!  Definitely stay here if you get the chance!
Bli belønnet med One Key
      • Agoda.com
      • eDreams
      15.1 km fra Pers Hotel
      Gratis parkering
      Back side, where the entrance is
      Lol.travel
        0.1 km fra Pers Hotel
        Svømmebasseng
        Restaurant
        Se flere hoteller i Gol
        Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Ren, koselig leilighet med det en trenger av utstyr. Tv, internett. Rabatt på Tropicana badeland som var kjempesuksess for de aller minste. Veldig god viltburger i restauranten på hotellet. Lekekrok, kino hver dag i høstferien, bowling og div. aktiviteter for barn. Kort vei opp på fjellet. Lunt og koselig i Gol sentrum også. Vi har kost oss. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
        Takk, Nightbe
        Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 31 personer som gjerne drar tilbake til Pers Hotell. Både middagsbuffeten frokosten var innbydende og smakte deilig. Vi var der i 3 netter og det var forskjellige retter på buffeten hver kveld. Hyggelig med musikk "tilpasset årsklassen". Dit drar vi gjerne igjen.

Dato for oppholdet: september 2018
        Takk, gunvoro361
        Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Det er noe med atmosfæren på Pers. Har vært der flere ganger ifm. jobb, og det er alltid like hyggelig å komme tilbake. Frokosten er bra, rommene store, sentral beliggenhet og man sover godt. Trenger du et hotell i området er Pers anbefalt. Middagen tar du på kjersti’s mat og vinhus rett rundt hjørnet.

Kan dere åpne bassenget fra kl. 7 slik at det går an å starte dagen med en svømmetur?

Dato for oppholdet: august 2018
        Takk, alibaba-oslo
        Anmeldt 27. august 2018

Hadde en overnatting der etter Bjørneparken på vei til Haugstøl, da 10-åringen ønsket å vise meg badelandet.
        Rommet var OK, ble anbefalt å prøve restauranten på hotellet for middag.
        Der var maten god og til en helt grei norsk pris. Dagen etter i badeland, som var gøy men fremstod noe slitt. Frokosten på hotellet var ordinær.

Dato for oppholdet: august 2018
        Takk, Osloulven
        Anmeldt 1. august 2018

Jeg hadde bestilt rom over nettet med dobbeltseng og sovesofa til meg og mine to barn for kr. 1291. Da vi skulle sjekke inn, ble prisen satt opp til kr. 1591. Vi kom direkte fra hotell i Oslo der det var problemfritt å bo en hel og to halve på dobbeltrom. Lite fleksibilitet utvist fra ung kvinne i resepsjonen. Hun påstod indirekte at mine to småjenter ville spise mer til frokost enn en voksen mann, noe som selvsagt er vrøvl, da de bare pirker i maten. Uansett, for dette måltidet måtte vi betale 300 kr ekstra. Rommet var bedrøvelig, enkelt og greit. Riktignok fikk vi oppgradert rommet (denne gangen ny kvinne i resepsjonen, langt mindre firkantet enn den første) da jeg meldte fra om at sovesofaen ikke var oppredd. Barna hadde blitt lovet bading i Tropicana dagen etter, og vips så hadde vi svidd av to tusen på Pers. Bading burde være gratis for hotellets gjester når man betaler slik blodpris. Dersom du vurderer Pers på Gol, fraråder jeg dette på det sterkeste.

Romtips: Styr unna! Stopp heller i Flå.
        Dato for oppholdet: juli 2018
        3  Takk, Karita