Jorill N
    12.3 km fra Pers Hotel
    • eDreams
    15.1 km fra Pers Hotel
    Gratis parkering
    Back side, where the entrance is
    0.1 km fra Pers Hotel
    Svømmebasseng
    Restaurant
    Lostegard Hytter
      10.9 km fra Pers Hotel
      48.3 km fra Pers Hotel
      Se flere hoteller i Gol
      Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Var på Pers en helg med familien. Hadde fine dager og hotellet leverte som forventet. Frokosten hadde noen mangler, men midddagen lørdag var bra. Godt utvalg for liten og stor. En del an hotellrommene, blant annet vårt, har behov for en oppgradering. Besøk i Tropicana er obligatorisk og ungene var veldig fornøyde.

Dato for oppholdet: oktober 2018
      Takk, torbj_rnj507
      Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Ren, koselig leilighet med det en trenger av utstyr. Tv, internett. Rabatt på Tropicana badeland som var kjempesuksess for de aller minste. Veldig god viltburger i restauranten på hotellet. Lekekrok, kino hver dag i høstferien, bowling og div. aktiviteter for barn. Kort vei opp på fjellet. Lunt og koselig i Gol sentrum også. Vi har kost oss. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
      Takk, Nightbe
      Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 31 personer som gjerne drar tilbake til Pers Hotell. Både middagsbuffeten frokosten var innbydende og smakte deilig. Vi var der i 3 netter og det var forskjellige retter på buffeten hver kveld. Hyggelig med musikk "tilpasset årsklassen". Dit drar vi gjerne igjen.

Dato for oppholdet: september 2018
      Takk, gunvoro361
      Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Det er noe med atmosfæren på Pers. Har vært der flere ganger ifm. jobb, og det er alltid like hyggelig å komme tilbake. Frokosten er bra, rommene store, sentral beliggenhet og man sover godt. Trenger du et hotell i området er Pers anbefalt. Middagen tar du på kjersti’s mat og vinhus rett rundt hjørnet.

Kan dere åpne bassenget fra kl. 7 slik at det går an å starte dagen med en svømmetur?

Dato for oppholdet: august 2018
      Takk, alibaba-oslo
      Anmeldt 27. august 2018

Hadde en overnatting der etter Bjørneparken på vei til Haugstøl, da 10-åringen ønsket å vise meg badelandet.
      Rommet var OK, ble anbefalt å prøve restauranten på hotellet for middag.
      Der var maten god og til en helt grei norsk pris. Dagen etter i badeland, som var gøy men fremstod noe slitt. Frokosten på hotellet var ordinær.

Dato for oppholdet: august 2018
      Takk, Osloulven