Anmeldt 24. mars 2019 via mobile enheter

Slitent og moden for oppgradering. Buffeen i restauranten var ingenting og skrive hjem om. Dårlig utvalg og smakløst. Frokosten var OK, selv om utvalget her også var under forventet. Eneste hotellet på Gol og det er nok en hvilepute for de?

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Vkh78
Anmeldt 17. mars 2019 via mobile enheter

Var litt misfornøyd sist jeg bodde her, men ga det et nytt forsøk. Booket oppgradering. Fikk akkurat det samme rommet. Da jeg påpekte dette var svaret at de andre rommene var enda verre. Hotellet er det eneste på Gol, og det er eneste fortrinnet de har. Neste gang velger jeg heller Flå eller Torpo.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, mbrugard
Anmeldt 7. mars 2019

Pers bærer tydelig preg av historie og forhenværende storhet, litt utslitt og lytt, men også hyggelig. Rommet var ålreit, og det var behagelig og varmt på rommet, mens temperaturen ute var 28 grader minus. Det gjorde godt å komme i varmen. Ulempen med rommet jeg hadde var lyden av folk som spilte på et spille-bord utenfor rommet. Frokosten var greit men ikke noe høydare. Prisen for oppholdet står egentlig ikke til forventninger, dessverre.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, RonaldN481
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Beste og eneste alternativ i Gol?

Stort hotell med alle fasiliteter. Bar, restaurant, flere koselig peisstuer og ikke minst badeland.

Trivelig betjening, men slitne rom som nok trenger litt oppussing.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, tomvidarl
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Bodde her to netter sist helg. Hotellet er koselig og fellesarealene ser fine ut, men rommet hadde trengt skikkelig oppussing . Hadde behov for allergirom, men det fantes ikke. Maten (frokost og kveldsbuffee) var nydelig , rikelig utvalg og alt smakte fortreffelig . Betjeningen var hyggelige og hjelpsomme. Gratis parkering rett utfor døren. Tror hotellet ville hatt nytte av å modernisere seg litt, men vi trivdes og kommer tilbake en annen gang

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, jorilln