Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Flott på Gol i disse godværsdager. Tilbudene er mange for store og små. Som hotellgjest føler du deg velkommen og ivaretatt. Badelandet er intimt og fint, men bærer jo litt preg av at det ikke er nytt, men hygienen er topp og da setter vi pris på det vi blir tilbydd. Gardarike er også et flott skue når det er en slik påske og slikt flott vær. Her er det både «sommer» og skimuligheter samtidig. Storkoser oss

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, landawang
Anmeldt 24. mars 2019 via mobile enheter

Slitent og moden for oppgradering. Buffeen i restauranten var ingenting og skrive hjem om. Dårlig utvalg og smakløst. Frokosten var OK, selv om utvalget her også var under forventet. Eneste hotellet på Gol og det er nok en hvilepute for de?

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Vkh78
Anmeldt 17. mars 2019 via mobile enheter

Var litt misfornøyd sist jeg bodde her, men ga det et nytt forsøk. Booket oppgradering. Fikk akkurat det samme rommet. Da jeg påpekte dette var svaret at de andre rommene var enda verre. Hotellet er det eneste på Gol, og det er eneste fortrinnet de har. Neste gang velger jeg heller Flå eller Torpo.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, mbrugard
Anmeldt 7. mars 2019

Pers bærer tydelig preg av historie og forhenværende storhet, litt utslitt og lytt, men også hyggelig. Rommet var ålreit, og det var behagelig og varmt på rommet, mens temperaturen ute var 28 grader minus. Det gjorde godt å komme i varmen. Ulempen med rommet jeg hadde var lyden av folk som spilte på et spille-bord utenfor rommet. Frokosten var greit men ikke noe høydare. Prisen for oppholdet står egentlig ikke til forventninger, dessverre.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, RonaldN481
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Beste og eneste alternativ i Gol?

Stort hotell med alle fasiliteter. Bar, restaurant, flere koselig peisstuer og ikke minst badeland.

Trivelig betjening, men slitne rom som nok trenger litt oppussing.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, tomvidarl