Julie P
    kr 600
    Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
      kr 600
    12.3 km fra Pers Hotel
    Back side, where the entrance is
    kr 1 690
    16.1 km fra Pers Hotel
    Se flere hoteller i Gol
    119124 av 408 anmeldelser
    Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet burde ikke vært godkjent, i hvertfall noen av rommene. Rommet som vi fikk som går ut mot innsiden av hotellet (dvs at du åpner vinduet inn mot hotellet, ikke ut mot gaten). Dette gir veldig dårlig luft. Ingen god ventilasjon er det heller. Eller er det ventilasjon der i det hele tatt? Vet ikke om det lille vinduet i rommet er et godkjent rømmingsvindu engang. Dårlig isolasjon mellom rommene. Du hører gjestene på det ene rommet bare de snakker. Vi var familie på tre. De satt en madrass på gulvet som en «reiseseng» for barnet mitt.

Det skal sies at personalet var villige til å avbestille bestillingen vår og gi oss pengene tilbake. Men på grunn av forpliktelser og på grunn av situasjonen med Corona har vi ikke et alternativ enn å bli.

Jeg mener et slikt rom burde ikke vært brukt til å ta i mot gjester, men i det virker som at korona situasjonen gir fulle bookinger og rom - og alle rom skal bli utnyttet og dette gikk desverre utover oss.

Takk, ssalhash
    Anmeldt 7. juli 2020

Vi, familie på fire, ankom på ettermiddagen. Ved telefon dagen før fikk vi beskjed om at badeland var reservert besøkende på hotellet pga. Corona-situasjonen. Dette var åpenbart ikke tilfelle da Tropicana var stappfullt,og ikke bare av besøkende på hotellet. I tillegg var familierommet lite hygienisk, med brukte Q-tips på badet og skittent dusjforheng. Dusjen fungerte heller ikke skikkelig, og kun såpedispenser på et hotell som reklamerer som badehotell er ikke godt nok. Når du i tillegg må betale 100 kroner for badekåpe og slippers føler du deg lurt. Har vært på flere hoteller i Europa og Norge, i samme prisklasse, som inkluderer dette i prisen. For 2000 kroner for en natt er dette alfor dårlig. Anbefales ikke.

1  Takk, stianhk
    Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Vi valgte Pers fordi det er et fint barnehotell. I disse coronatider, så var det ikke mye som minnet om særlige smitteverntiltak. Badeanlegget var som sild i tønne, stappfullt! Vi har vært her en gang i året i flere år, aldri har vi sett så mange folk i badeanlegget. Pers hadde tydeligvis også bestemt seg for å holde på med renoveringsarbeid/oppussing midt i fellesferien..våknet tidlig begge dager av banking og betongborring. Svært mye støy fra gang og rom i tillegg. Renholdsfolket var veldig ivrige på at vi skulle bli ferdige og komme oss ut av rommet..når utsjekken er satt til kl 12, så burde de ikke stå på døra hvert 15minutt fra klokka 09.30 for å høre om vi er ferdige snart. Takk for oss, vurderer et annet hotell neste gang.

1  Takk, TerjeP1983
    Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Fint familierom, men der stopper det.
    Stod i kø i minst en time for å få badet på Tropicana. Det viste seg at de tok inn ikkeboende gjester. Det står at de skal prioritere gjester, men der stod alle i samme lange kø. Ikke før vi kom til kassen for å betale inngangen til Tropicana, fortalte de oss og de andre i køen om at NÅ skulle de prioritere gjestene. Mange som hadde stått lenge i kø, snudde på hælen og gikk ut.
    Bestillte frokostbord kl. 09:00, ventet ca. en time før vi fikk frokost. Når vi først fikk frokosten, så fikk vi ikke det vi hadde bestilt.

1  Takk, Bergliin
    Anmeldt 24. mars 2020 via mobile enheter

På Per's møter man alltid hyggelige mennesker. Maten er av høy kvalitet, og man kan nyte en kald i badelandet når vinteren er slått inn utenfor. Fine rom har de også, og man trenger egentlig aldri forlate bygget. Kjeder du deg? Ta en runde i escaperoom i kjellern eller en tur i vannskliene. Kansje liker man bowling? Det har de selvsagt også tilgjengelig.

Dato for oppholdet: oktober 2019
    1  Takk, Hans Erik Coswo... L