ThomasHorn75
Fetsund, Norway
Anmeldelse av Pers Hotel
3,0 av 5 boblerAnmeldt 17. juli 2020
Romtips: Meget lytt, kom deg opp i høyden
2,0 av 5 boblerVerdi
    • Priceline
    15.1 km fra Pers Hotel
    Go to your Happy Price
    12.3 km fra Pers Hotel
    Back side, where the entrance is
    0.1 km fra Pers Hotel
    Svømmebasseng
    Restaurant
    48.3 km fra Pers Hotel
    34.8 km fra Pers Hotel
    Se flere hoteller i Gol
    Anmeldt 14. juli 2020

Manglende service og atmosfære. Slitte rom og slitt badeland. Svarte ikke til forventningene. Middagen var god og rask, men lite serviceminded personale. Frokosten må dere gjøre noe med: organisering og forenkling. God mat når frokosten omsider kom etter 45 min venting. Dette er fjerde hotellet vi bor på i sommer, og vi ble veldig skuffet over det vi fikk ifht det vi betalte og forventet. Kan virke som dere har tatt inn for mange gjester og har for lite drillet personale (og mange sommervikarer). Opplevelsen av litt kaos?

1  Takk, 413liliant
    Anmeldt 13. juli 2020

Vi var her i to netter, fredag-søndag i juli 2020.
    Det var ikke buffet til frokost pga corona og man må bestille tidspunkt til frokost, klokken halv ni og ni var opptatt. Vi fikk klokken åtte. men da forventes det at servitørene kommer med frokosten ca kl åtte. Vi måtte vente helt til klokken ni før de kom med maten vi bestilte. Vi kunne hente eggene selv, men det var bare to egg og bacon inkludert, ellers måtte man betale mer. Vi fikk aldri påfyll av kaffe og jus heller.
    Til middagen var det enda værre. Da satt vi oss til bordet kl 19, og vi fikk drikken kl 19:30. Forrrett kl 19:50... Ventet nesten en time på en forrett. Ikke bra nok. I tillegg er badelandet stappfult av folk... Det var ikke rengjøring på hotellrommet heller.
    Ingen shampo eller balsam på hotelrommet. Ingen drikkeglass. Ingen minibar eller aircondition. Gardinene går solen rett igjennom også... Vi betalte 6200 kr for to netter. Overpriset og alt for dyrt for den standarden som møter deg. Vi booket bowling, det kostet også penger. Det kostet også penger å bade, selvvom man var gjest ved hotellet. Det kostet masse penger for å spille bilijard, shuffelboard og de andre aktivitetene som reklameres for. Rommene er ukoselige og veldig utdatert. Virker ikke som de har gjort noe med hotellet siden 80-tallet. Bør moderniseres både ute og inne. Uteområdet i "badeland" var helt krise..

1  Takk, V6157EQjuliep
    Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet burde ikke vært godkjent, i hvertfall noen av rommene. Rommet som vi fikk som går ut mot innsiden av hotellet (dvs at du åpner vinduet inn mot hotellet, ikke ut mot gaten). Dette gir veldig dårlig luft. Ingen god ventilasjon er det heller. Eller er det ventilasjon der i det hele tatt? Vet ikke om det lille vinduet i rommet er et godkjent rømmingsvindu engang. Dårlig isolasjon mellom rommene. Du hører gjestene på det ene rommet bare de snakker. Vi var familie på tre. De satt en madrass på gulvet som en «reiseseng» for barnet mitt.

Det skal sies at personalet var villige til å avbestille bestillingen vår og gi oss pengene tilbake. Men på grunn av forpliktelser og på grunn av situasjonen med Corona har vi ikke et alternativ enn å bli.

Jeg mener et slikt rom burde ikke vært brukt til å ta i mot gjester, men i det virker som at korona situasjonen gir fulle bookinger og rom - og alle rom skal bli utnyttet og dette gikk desverre utover oss.

Takk, ssalhash
    Anmeldt 7. juli 2020

Vi, familie på fire, ankom på ettermiddagen. Ved telefon dagen før fikk vi beskjed om at badeland var reservert besøkende på hotellet pga. Corona-situasjonen. Dette var åpenbart ikke tilfelle da Tropicana var stappfullt,og ikke bare av besøkende på hotellet. I tillegg var familierommet lite hygienisk, med brukte Q-tips på badet og skittent dusjforheng. Dusjen fungerte heller ikke skikkelig, og kun såpedispenser på et hotell som reklamerer som badehotell er ikke godt nok. Når du i tillegg må betale 100 kroner for badekåpe og slippers føler du deg lurt. Har vært på flere hoteller i Europa og Norge, i samme prisklasse, som inkluderer dette i prisen. For 2000 kroner for en natt er dette alfor dårlig. Anbefales ikke.

1  Takk, stianhk
    Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Vi valgte Pers fordi det er et fint barnehotell. I disse coronatider, så var det ikke mye som minnet om særlige smitteverntiltak. Badeanlegget var som sild i tønne, stappfullt! Vi har vært her en gang i året i flere år, aldri har vi sett så mange folk i badeanlegget. Pers hadde tydeligvis også bestemt seg for å holde på med renoveringsarbeid/oppussing midt i fellesferien..våknet tidlig begge dager av banking og betongborring. Svært mye støy fra gang og rom i tillegg. Renholdsfolket var veldig ivrige på at vi skulle bli ferdige og komme oss ut av rommet..når utsjekken er satt til kl 12, så burde de ikke stå på døra hvert 15minutt fra klokka 09.30 for å høre om vi er ferdige snart. Takk for oss, vurderer et annet hotell neste gang.

1  Takk, TerjeP1983