Vio.com
    12.3 km fra Pers Hotel
    • Vio.com
    15.1 km fra Pers Hotel
    Gratis parkering
    Back side, where the entrance is
    Lol.travel
        kr 1 268
      0.1 km fra Pers Hotel
      Se flere hoteller i Gol
      Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Koselig familiehotell i sentrum av Gol. Gratis parkeringsplass rett ved siden. Vi hadde et familierom med god plass og herlig bad. Gode senger. Hyggelig personale. Vi var i koronatiden, og opplevde både servert frokost og frokostbuffét. Begge deler var perfekt.

Takk, t0rhildb
      Anmeldt 17. juli 2020

Vi fikk et supert rom, men dårlig ventilert.
      Grunnen til anmeldelsen var den håpløse erfaringen fra Restauranten.
      Vi var 7 personer, men testet ikke forrett.
      Vi bestilte 4 indrefillett, meget godt kjøtt, men det var rom temperert.
      1 burger kun brød og burger. Her fikk vi servert Cheesburger og coldslaw.
      Kjøttkaker kan vi ikke klage på.
      Siste var et barn, Menyen hadde 3 valg Pasta carbonara, pølse og pommesfritt samt jordbæris. Vi kunne ikke bestille men hente i barne buffeten. Dette hadde stått fremme lenge, det var ikke pommes fritte der , men tørt pølsebrød. Pizza var også der.
      vi testet 3 av 4 desserter.
      Jordbæris med skogsbærcoulis, det vi fikk var 3 jordbæris kuler
      Eplekake med bær og fløtekrem, det vi fikk var en eplekake med halv jordbær
      Crem brulee med skogsbærcoulis og jordbær, det vi fikk var creme brule som ikke var stiv, mer suppe, med en sprut syltetøy på toppen

Bestilte også en flaske vin, selv om vi spesifikk sa at en person skulle smake, ble alle glass fylt direkte.
      På et annet bord, så vi de serverte fra 3 liter pappkartong.....

Romtips: Meget lytt, kom deg opp i høyden
      Takk, Thomas H
      Anmeldt 14. juli 2020

Manglende service og atmosfære. Slitte rom og slitt badeland. Svarte ikke til forventningene. Middagen var god og rask, men lite serviceminded personale. Frokosten må dere gjøre noe med: organisering og forenkling. God mat når frokosten omsider kom etter 45 min venting. Dette er fjerde hotellet vi bor på i sommer, og vi ble veldig skuffet over det vi fikk ifht det vi betalte og forventet. Kan virke som dere har tatt inn for mange gjester og har for lite drillet personale (og mange sommervikarer). Opplevelsen av litt kaos?

1  Takk, 413liliant
      Anmeldt 13. juli 2020

Vi var her i to netter, fredag-søndag i juli 2020.
      Det var ikke buffet til frokost pga corona og man må bestille tidspunkt til frokost, klokken halv ni og ni var opptatt. Vi fikk klokken åtte. men da forventes det at servitørene kommer med frokosten ca kl åtte. Vi måtte vente helt til klokken ni før de kom med maten vi bestilte. Vi kunne hente eggene selv, men det var bare to egg og bacon inkludert, ellers måtte man betale mer. Vi fikk aldri påfyll av kaffe og jus heller.
      Til middagen var det enda værre. Da satt vi oss til bordet kl 19, og vi fikk drikken kl 19:30. Forrrett kl 19:50... Ventet nesten en time på en forrett. Ikke bra nok. I tillegg er badelandet stappfult av folk... Det var ikke rengjøring på hotellrommet heller.
      Ingen shampo eller balsam på hotelrommet. Ingen drikkeglass. Ingen minibar eller aircondition. Gardinene går solen rett igjennom også... Vi betalte 6200 kr for to netter. Overpriset og alt for dyrt for den standarden som møter deg. Vi booket bowling, det kostet også penger. Det kostet også penger å bade, selvvom man var gjest ved hotellet. Det kostet masse penger for å spille bilijard, shuffelboard og de andre aktivitetene som reklameres for. Rommene er ukoselige og veldig utdatert. Virker ikke som de har gjort noe med hotellet siden 80-tallet. Bør moderniseres både ute og inne. Uteområdet i "badeland" var helt krise..

1  Takk, V6157EQjuliep
      Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet burde ikke vært godkjent, i hvertfall noen av rommene. Rommet som vi fikk som går ut mot innsiden av hotellet (dvs at du åpner vinduet inn mot hotellet, ikke ut mot gaten). Dette gir veldig dårlig luft. Ingen god ventilasjon er det heller. Eller er det ventilasjon der i det hele tatt? Vet ikke om det lille vinduet i rommet er et godkjent rømmingsvindu engang. Dårlig isolasjon mellom rommene. Du hører gjestene på det ene rommet bare de snakker. Vi var familie på tre. De satt en madrass på gulvet som en «reiseseng» for barnet mitt.

Det skal sies at personalet var villige til å avbestille bestillingen vår og gi oss pengene tilbake. Men på grunn av forpliktelser og på grunn av situasjonen med Corona har vi ikke et alternativ enn å bli.

Jeg mener et slikt rom burde ikke vært brukt til å ta i mot gjester, men i det virker som at korona situasjonen gir fulle bookinger og rom - og alle rom skal bli utnyttet og dette gikk desverre utover oss.

Takk, ssalhash