3 personer ser på dette hotellet
Agoda.comUSD 277
TripadvisorUSD 277
StayForLong
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Bodde heldigvis bare en natt på gjennomreise.

Det meste var skuffende med rommet vi fikk (155). En ting var at møblene og dekoren (og hårføneren!!) var utrolig slitent og utdatert. (Det kan ikke ha vært pusset opp siden 80-tallet?!)
Badet var lite og ganske så ubehagelig. Sprekte fliser, stygge flekker på veggen i dusjen, og mugg langs fugene på gulvet. (- også for dusjforheng i stoff).

Det verste var mangelen på luft og ventilasjon. Rommet vårt var i 1.etasje m vindu ut på parkeringsplassen. Vi kunne ikke ha vinduet åpent pga støy fra biler og motorsykler om kvelden. Rommet ble derfor ekstremt varmt gjennom natten, og da vi sto opp dagen etter måtte vi bare forte oss ut for å få luft.

Restauranten (Eriks) også skuffende.
Dårlig mat (tomt for flere ting) og ikke-eksisterende service. (For lite folk på jobb?)

Det eneste positive var smitteverntiltak gjort i forbindelse m frokosten.

Vi kommer ikke tilbake.

Takk, torunnh444
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Hadde booket to netter her som del av familieferie i Norge.

Ankom på et travelt tidspunkt om ettermiddagen, lang kø for innsjekk. Unødvendig lang virket det som, personalet måtte stadig på bakrommet for å avklare ting. Fikk til slutt rom, men uten så mye informasjon. Ba om å få reservert bord til middag, fikk beskjed at dette ikke var mulig. Det måtte ha blitt gjort da oppholdet ble bestilt (det ble vi ikke informert om ved bestilling). Vi endte opp med pizza på rommet...

Andre kveld fikk vi bord i restauranten, men ingen stor opplevelse. Menyen som en gjennomsnittlig veikro (kjøttkaker, cheeseburger...). For barna var tilbudet «barnebuffet» til 150,- Den bestod av pølse, pommes, nugget og svidd pizza. Ingen grønnsaker eller noe sunt eller spennende.

Rommet var OK, frokosten grei og badeland gøy for barna (men fryktelig mye folk). Men alt i alt lite valuta for pengene. Finnes nok et annet alternativ på Gol neste gang.

2  Takk, Svennis
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en overnatting på hotellet, og forventet greit rom i og med at prisen lå på kr. 1700,- pr.natt.
Da vi kom inn på rommet var det et lite innvendig rom med dårlige senger, dårlig ventilasjon og et bittelite bad. Standaren var muligens bra fra 20 år siden. Da vi skulle dusje var det kun kaldt vann i dusjen.. Vi forsøkte å klage på dette da vi sjekket ut, men fikk bare beskjed om at varmvannet ble fikset på natten, og fikk ingen beklagelse eller kompensasjon for dette. Et tragisk opphold! Hotellet skal få et lite pluss for koronatiltak ved frokosten.

Takk, marit1993
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Koselig familiehotell i sentrum av Gol. Gratis parkeringsplass rett ved siden. Vi hadde et familierom med god plass og herlig bad. Gode senger. Hyggelig personale. Vi var i koronatiden, og opplevde både servert frokost og frokostbuffét. Begge deler var perfekt.

Takk, t0rhildb
Anmeldt 17. juli 2020

Vi fikk et supert rom, men dårlig ventilert.
Grunnen til anmeldelsen var den håpløse erfaringen fra Restauranten.
Vi var 7 personer, men testet ikke forrett.
Vi bestilte 4 indrefillett, meget godt kjøtt, men det var rom temperert.
1 burger kun brød og burger. Her fikk vi servert Cheesburger og coldslaw.
Kjøttkaker kan vi ikke klage på.
Siste var et barn, Menyen hadde 3 valg Pasta carbonara, pølse og pommesfritt samt jordbæris. Vi kunne ikke bestille men hente i barne buffeten. Dette hadde stått fremme lenge, det var ikke pommes fritte der , men tørt pølsebrød. Pizza var også der.
vi testet 3 av 4 desserter.
Jordbæris med skogsbærcoulis, det vi fikk var 3 jordbæris kuler
Eplekake med bær og fløtekrem, det vi fikk var en eplekake med halv jordbær
Crem brulee med skogsbærcoulis og jordbær, det vi fikk var creme brule som ikke var stiv, mer suppe, med en sprut syltetøy på toppen

Bestilte også en flaske vin, selv om vi spesifikk sa at en person skulle smake, ble alle glass fylt direkte.
På et annet bord, så vi de serverte fra 3 liter pappkartong.....

Romtips: Meget lytt, kom deg opp i høyden
Takk, ThomasHorn75