Lene S
    12.3 km fra Pers Hotel
    • eDreams
    15.1 km fra Pers Hotel
    Gratis parkering
    Back side, where the entrance is
      0.1 km fra Pers Hotel
      Svømmebasseng
      Restaurant
      0.1 km fra Pers Hotel
      Lostegard Hytter
        10.9 km fra Pers Hotel
        Se flere hoteller i Gol
        Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Tusen takk for et fantastisk opphold hos dere. Fra vi kom på fredag til vi dro på søndag følte vi oss ivaretatt og tatt hånd om.
        At det var MB treff og Lamborghini treff gjorde bare oppholdet mer innholdsrikt. Nydelig oppdekning på lørdag kveld med kandelabere og blomster.

1  Takk, Kent S
        Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Bodde ikke på hotellet men i hytte. Vi bestemte oss for å spise middag på hotellet. Det var en veldig liten meny. Maten kom fort men porsjonene var veldig forskjellig. En normal og en liten.Vi bestilte akkurat det samme. De "glemte" oss en god stund før noen ryddet bordet og vi fikk betalt. Selv om vi hadde lyst på dessert så bestilte vi det ikke det. Hytten er sliten men ren. Vi kommer nok ikke tilbake.

Takk, Niknro
        Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Betalte 1 600,- for rom en natt, rommet var gammelt og nedslitt. På badet var det mugg på fliser og i tak. Dårlig beliggenhet står ikke i forhold til pris.

Servitør gikk og plukket i maten og spiste fra frokost buffe.

Reisetype: Reiste alene
        Takk, KjetilSinding
        Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Bodde heldigvis bare en natt på gjennomreise.

Det meste var skuffende med rommet vi fikk (155). En ting var at møblene og dekoren (og hårføneren!!) var utrolig slitent og utdatert. (Det kan ikke ha vært pusset opp siden 80-tallet?!)
        Badet var lite og ganske så ubehagelig. Sprekte fliser, stygge flekker på veggen i dusjen, og mugg langs fugene på gulvet. (- også for dusjforheng i stoff).

Det verste var mangelen på luft og ventilasjon. Rommet vårt var i 1.etasje m vindu ut på parkeringsplassen. Vi kunne ikke ha vinduet åpent pga støy fra biler og motorsykler om kvelden. Rommet ble derfor ekstremt varmt gjennom natten, og da vi sto opp dagen etter måtte vi bare forte oss ut for å få luft.

Restauranten (Eriks) også skuffende.
        Dårlig mat (tomt for flere ting) og ikke-eksisterende service. (For lite folk på jobb?)

Det eneste positive var smitteverntiltak gjort i forbindelse m frokosten.

Vi kommer ikke tilbake.

Takk, torunnh444
        Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Hadde booket to netter her som del av familieferie i Norge.

Ankom på et travelt tidspunkt om ettermiddagen, lang kø for innsjekk. Unødvendig lang virket det som, personalet måtte stadig på bakrommet for å avklare ting. Fikk til slutt rom, men uten så mye informasjon. Ba om å få reservert bord til middag, fikk beskjed at dette ikke var mulig. Det måtte ha blitt gjort da oppholdet ble bestilt (det ble vi ikke informert om ved bestilling). Vi endte opp med pizza på rommet...

Andre kveld fikk vi bord i restauranten, men ingen stor opplevelse. Menyen som en gjennomsnittlig veikro (kjøttkaker, cheeseburger...). For barna var tilbudet «barnebuffet» til 150,- Den bestod av pølse, pommes, nugget og svidd pizza. Ingen grønnsaker eller noe sunt eller spennende.

Rommet var OK, frokosten grei og badeland gøy for barna (men fryktelig mye folk). Men alt i alt lite valuta for pengene. Finnes nok et annet alternativ på Gol neste gang.

2  Takk, Svennis