FindHotelUSD 227
eDreamsUSD 226
Agoda.comUSD 227
EtripUSD 227
Anmeldt 14. juli 2021

Vi hadde store forventninger, men dessverre ble «Pers Lodge på PERS hotell = en stor skuffelse på alle vis.

Dette føles som et skammelig ran. Bilder og tilbud lyver og samsvarer IKKE med pris og forventning.

«Pers Lodge» : Du blir forvist til andre etasje i et lagerbygg ved siden av hotellbygget.

«Hyggelig» velkomst her…
Hotellinngangen er en bakgårdsdør med et gammelt klistremerke. Ved siden av står 6 stinkende søppeldunker.

«Lodge» til 3000,- nok per natt;

Interiør og innredning er utslitt fra 1990-tallet. Tett sluk, skitne dyner og puter, nedslitte møbler, skittent og ufyselig fellesområde.

«Uteplass» = en nedslitt balkong mot en bakgård full av søppelcontainere.

Man måtte re opp sengene selv om personalet var klar over at vi var 4 gjester.

Frokosten/middagen:
Dårlig smitteverntiltak. Ikke hansker. Alt for mye mennesker.

Dårlig service. Mangel på personal. Lite mat.

Lekerom:
Nesten samtlige apparat var i ustand.

Fellestoaletter:
Nesten samtlige i» midlertidig ute av drift»
Ikke såpe.

Vi hadde booket 3 døgn, men avlyste og booket om ferien.
Dette stod overhodet ikke til forventninger og pris.
Skjerpings!

UBRUKELIG PLASS!

Hilsen 3 skuffede familier .

Takk, 711elisabethv
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Ikke i nærheten verdt den prisen de forlanger.
Gammelt og slitt. Møkkaplass!
Tomt for pålegg, brød og juice til frokosten.
Blir vekket hver morgen av lastebiler som henter boss og tømmer containere.
Mer enn 50% av apparatene på lekerommet var i ustand. Ingen plass for barn å leke på utside.
Styr unna denne plassen her!

Takk, Thomas S
Anmeldt 11. juli 2021

Gammelt slitt hotell, skuffende. Mange lekeapparat var i ustand på lekerommet og man måtte ha mynter for å prøve de. Vekslemaskinen var i ustand. Lekerommet var dårlig standard på. Hele hotellet må oppgraderes.

Takk, Idae1232
Anmeldt 26. mai 2021 via mobile enheter

Kjemfin mottakelse av koselig dame i resepjonen
Fikk flott nyoppusset rom
Egen stue. Eget soverom. Flott bad. 2 terasser. Så flotte rom
Nydelig 3 retters middag.
Flott opplevelse. Hyggelig betjening i spisesal. Bare positivt hele oppholdet.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, solseth
Anmeldt 17. mai 2021 via mobile enheter

Stille på hotellet helt greit opphold, men fikk ikke sovet pga mye bråk,russ i gaten hele natten
Betjening ved frokosten lite oppmerksomme, måtte bestille alt av mat og om du ønsket mer en 2 kuvert til frokost kostet det 50kr ekstra pr. Noe som var litt drøyt når det koster en del pr natt.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 133bj_rnart