2 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 224
EtripUSD 224
Agoda.comUSD 224
Anmeldt 18. juli 2021

Rom: Dårlig renhold på rommene. Måtte stadig spørre etter rene håndklær og toalettpapir. Mye støv på rommet. Ingen ventilasjon og kokende varmt rom.

Kaos i matsalen. Alle ventet på påfyll av mat i buffeen og rene kopper/fat, jus/melk etc.
Dårlig tilbud for glutenfri mat. Vi hadde sendt mail på forhånd å informert om behov for glutenfri mat, siste dagen var de tom for for dette. Da måtte vi ta med datteren vår ut av hotellet å spise frokost et annet sted!

Lekkasje flere steder på hotellet. Blant annet på «lekerommet» for barna. Det stod en stor balje full av vann, som det dryppet i fra taket. Stusset litt på sikkerheten rundt dette!

Personalet virker unge og forvirret med lite erfaring og ingen opplæring. Flere ganger viste de ikke hvordan de skulle håndtere situasjoner. De var lite service innstilt og virket lite glad for å jobbe der. Det skjønner jeg godt med all den dritten de måtte ta i mot fra gjestene hver dag. Lurer på hvor ledelsen var i en av årets travleste feriemåneder?

Hotellet er utdatert og trenger sårt en gedigen oppgradering for å stå i stil med de stive prisene deres!

Takk, mathines2021
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Elendig gammelt overpriset rom. Ekstremt varmt. Dårlig renhold. Skuffende frokost, mye tomt, tomt for kaffekopper.
Rommet var utdatert, gammelt og ekstremt varmt. Ble Dårlig med søvn på et familierom med 2 små.
Svarte ikke til forventningene på noen områder.

Takk, Andreas M
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Et hyggelig resepsjonsområdet når du kommer inn
Rommet vi hadde var veldig nedslit, badet var veldig gammelt
Sengene var ikke gode, puter og dyner var det ikke mye fyll i igjen, stolene på rommet var ødelagt
Middagsbuffeen på kvelden var veldig god, frokosten var også veldig bra
Et hotell som er veldig egnet for familier da det var både bade land, bowling og myyye annet.

Takk, 925beatricem
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet svarer ikke til forventningene i forhold til pris . Rommene vi fikk tildelt var ikke de som ble presentert på nettsiden .. rommene var antakelig sist opp pusset en gang på 80 tallet . Rommene hadde dårlige senger og utsikten var utover en parkeringsplass. Vi kansellerte og fikk heldigvis plass på Veslia resort .. Vil ikke anbefale dette hotellet.

Takk, 278kjelln
Anmeldt 14. juli 2021

Vi hadde store forventninger, men dessverre ble «Pers Lodge på PERS hotell = en stor skuffelse på alle vis.

Dette føles som et skammelig ran. Bilder og tilbud lyver og samsvarer IKKE med pris og forventning.

«Pers Lodge» : Du blir forvist til andre etasje i et lagerbygg ved siden av hotellbygget.

«Hyggelig» velkomst her…
Hotellinngangen er en bakgårdsdør med et gammelt klistremerke. Ved siden av står 6 stinkende søppeldunker.

«Lodge» til 3000,- nok per natt;

Interiør og innredning er utslitt fra 1990-tallet. Tett sluk, skitne dyner og puter, nedslitte møbler, skittent og ufyselig fellesområde.

«Uteplass» = en nedslitt balkong mot en bakgård full av søppelcontainere.

Man måtte re opp sengene selv om personalet var klar over at vi var 4 gjester.

Frokosten/middagen:
Dårlig smitteverntiltak. Ikke hansker. Alt for mye mennesker.

Dårlig service. Mangel på personal. Lite mat.

Lekerom:
Nesten samtlige apparat var i ustand.

Fellestoaletter:
Nesten samtlige i» midlertidig ute av drift»
Ikke såpe.

Vi hadde booket 3 døgn, men avlyste og booket om ferien.
Dette stod overhodet ikke til forventninger og pris.
Skjerpings!

UBRUKELIG PLASS!

Hilsen 3 skuffede familier .

Takk, 711elisabethv