FindHotelUSD 226
eDreamsUSD 226
Agoda.comUSD 226
EtripUSD 226
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Her er det på tide med en oppussing. Det var feriens mest tragiske rom. Slitte møbler og flekkete vegger. Badet var i ferd med å gå i oppløsning. Innredningen var posnet opp av fukt, det samme viste i taket på rommet. Dette var en skandale å ta betalt for. Frokostbuffeen var grei nok, bortsett fra fullt kaos med store og små. Jeg stopper ikke her flere ganger.

Takk, LightPacker100061
Anmeldt 22. juli 2021

*Den verste natten vi har hatt. Om dere vil sove, så bør dere velge et annet sted å overnatte. Det gikk an å høre når naboene snakket, hvisket og prompet. Vi havnet i tillegg ved siden av noen som etter en time snakking begynte å krangle. Resepsjonen ble kontaktet og de førte den ene personen med seg. Men det var fortsatt ikke mulig å sove fordi de pratet om hva som hadde skjedd i over 30 minutter. Når det endelig tok slutt, begynte andre å prate, dusje, gå på toalettet og noen dro. Kanskje de byttet rom, men det vet jeg ikke.
*Badet luktet mugg og bar preg av å være klar til oppussing, det var også dusjforheng som gjør opplevelsen av å dusje bortkastet.
* Frokosten var grei, men ikke verdt over 2000 kr...

Det var en lang kjøretur hjem med dundrende hodepine av nattens grusomme timer...
Det er selvsagt ikke hotellet sin feil at gjestene ikke kan oppføre seg, men de må gjøre noe med lydisoleringen, og pusse opp alle bad.
Passer sikkert for de som vil feste hele natten. Vi skal aldri ta med barn hit.

2  Takk, Gjest736
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

God opplevelse. God mat god service. Litt kronglete å finne fram inne. Mange ulike tilbud for ulike aldersgrupper. Fokus på barna med egen buffer. Pannekaker til frokost. Badeland med redusert tilbud pga oppussing. Blir sikkert veldig bra i 2022

Takk, John H
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Gammelt og slitt rom, men det verste var at rommet var uten blendingsgardiner eller annen form for lysskjerming! Fullt dagslys på rommet fra kl 05, noe som førte til at alle ungene våknet. Det ble i tillegg fryktelig varmt når sola sto på og eneste ventilasjon var to gamle og bråkete bordvifter. Tykke gardiner burde være en selvfølge på ethvert hotell! Fellesarealene var fine og det var god frokost. Men dette reddet dessverre ikke totalopplevelsen når vi betalte 2800kr (!) for en natt med dårlig søvn.
Bodde på rom 265.

Takk, lindislovisev
Anmeldt 18. juli 2021

Rom: Dårlig renhold på rommene. Måtte stadig spørre etter rene håndklær og toalettpapir. Mye støv på rommet. Ingen ventilasjon og kokende varmt rom.

Kaos i matsalen. Alle ventet på påfyll av mat i buffeen og rene kopper/fat, jus/melk etc.
Dårlig tilbud for glutenfri mat. Vi hadde sendt mail på forhånd å informert om behov for glutenfri mat, siste dagen var de tom for for dette. Da måtte vi ta med datteren vår ut av hotellet å spise frokost et annet sted!

Lekkasje flere steder på hotellet. Blant annet på «lekerommet» for barna. Det stod en stor balje full av vann, som det dryppet i fra taket. Stusset litt på sikkerheten rundt dette!

Personalet virker unge og forvirret med lite erfaring og ingen opplæring. Flere ganger viste de ikke hvordan de skulle håndtere situasjoner. De var lite service innstilt og virket lite glad for å jobbe der. Det skjønner jeg godt med all den dritten de måtte ta i mot fra gjestene hver dag. Lurer på hvor ledelsen var i en av årets travleste feriemåneder?

Hotellet er utdatert og trenger sårt en gedigen oppgradering for å stå i stil med de stive prisene deres!

Takk, mathines2021